Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

باشگاه لاس پالماس بی‌خیال کرونا؛ هواداران می‌توانند به ورزشگاه بیایند!

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبال – "مذهب معاصر": ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم
فوتبال – مذهب معاصر: ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رثیس باشگاه لاس‌پالماس مدعی شد که هواداران این تیم می‌‌توانند از اواخر خرداد ماه برای حمایت از تیم‌شان به ورزشگاه بیایند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «آ.اس»، فوتبال پس از پایان قرنطینه و کرونا کم کم آغاز می‌شود اما تفاوت آن با دوران قبل،‌ عدم حضور تماشاگران است. در همین راستا و در دسته دوم فوتبال اسپانیا، میگوئل آنخل رامیرز، رییس باشگاه لاس پالماس اعلام کرده تماشاگران می‌توانند در تاریخ 13 جون و برای بازی این تیم با خیرونا وارد ورزشگاه شوند.

لالیگا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
احتمال حضور 30 درصدی هواداران در فصل بعدی لالیگا

لاس پالماس ۱۰ هزار عضو رسمی دارد و با توجه به ظرفیت ۳۳ هزار نفری ورزشگاه اختصاصی‌اش، می‌توان گفت تمام اعضا می‌توانند به ورزشگاه بروند. دسته دوم اسپانیا در همین ماه،‌ ماننده خود لالیگا آغاز می‌شود اما کسی انتظار ندارد تماشاگران در ورزشگاه حضور یابند. رامیرز، به رادیو اختصاصی لاس پالماس گفته:«کاناریا منطقه امنی است. می‌توانیم به اولین ورزشگاهی تبدیل شویم که هواداران می‌توانند در آن حضور یابند.»

در 24 جوزا 9:30 ساعتی است که لاس پالماس مقابل خیرونا قرار می‌گیرد اما 5 روز قبل از آن، مردم منطقه گران کاناریا می‌توانند وارد فاز سوم مقرراتی شوند که دولت اسپانیا برای آن‌ها تعیین کرده است. در جریان فاز سوم، هواداران می‌توانند تا 30 درصد از ورزشگاه را پر کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала