Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حکم محرومیت سیتی تایید شود، «استرلینگ» اتحاد را ترک می‌کند

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر استرلینگ
استرلینگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورت تایید محرومت سیتی از سوی یوفا، رحیم استرلینگ آبی‌های آسمانی را ترک می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «سان»، منچسترسیتی که چند ماه پیش به خاطر عدم رعایت فیرپلی مالی، از سوی یوفا به جریمه نقدی و 2 دوره محرومیت از حضور در لیگ قهرمانان اروپا محکوم شد،‌ به دادگاه بین‌المللی ورزش (CAS) شکایت برد.

Soccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action  - اسپوتنیک افغانستان
بی‌باوری استرلینگ به از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر

در این حالت شماری از بازیکنان مطرح منچسترسیتی که خواهان بازی در بالاترین سطح باشگاهی قاره سبز هستند، به فکر رفتن خواهند افتاد و در این حال پیش‌بینی می شود رحیم استرلینگ جزو نخستین دسته از خروجی‌ها باشد. استرلینگ هرچند با سیتیزن‌ها تا سال 2023 قرارداد دارد، اما آینده‌اش نزد آبی‌ها چندان مشخص نیست.

در واقع حضور یا عدم حضورش در تیم پپ گواردیولا بستگی به رای دادگاه حکمیت ورزش در هفته آینده دارد. بر اساس این گزارش، در صورت تایید حکم یوفا، تیم دوم شهر منچستر اجازه حضور در 2 فصل آینده لیگ قهرمانان را نخواهد داشت. بعد از مدت‌ها از زمان گشوده شدن این پرونده،‌ قرار است این دادگاه رای خود را صادر کند.

در هیم حال، نشریه انگلیسی «ایندیپندنت» با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه منچستریونایتد خود را آماده این می‌کند در صورتی که رحیم استرلینگ در پایان فصل جاری در دسترس باشد، شانس خود را برای به خدمت گرفتن او از منچسترسیتی امتحان کند. منچستریونایتد در حالی برای به خدمت گرفتن استرلینگ خیز برداشته است که باشگاه رئال مادرید را به عنوان یکی از رقبای اصلی خود در راه جذب این مهاجم 25 ساله می‌بیند.

استرلینگ که تا سال 2015 در لیورپول بازی کرد، در 5 سال گذشته با به تن داشتن پیراهن آبی و آسمانی، برای منچستری‌ها  155 بازی کرده و 59 گل زده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала