درخواست پناهندگی هزاران ایرانی به اسرائیل

© Sputnik / Kristina Afanasyeva /  مراجعه به بانک تصاویر درخواست پناهندگی هزاران ایرانی به اسرائیل
درخواست پناهندگی هزاران ایرانی به اسرائیل   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور خارجه اسرائیل می‌گوید در هفته های اخیر هزاران ایرانی برای فرار از کشور درخواست پناهندگی و کمک از اسرائیل کرده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه اسرائیل اعلام کرد که صفحه رسمی رسمی این وزارت در اینستاگرام درخواست های بیشمار از هزاران ایرانی را برای دریافت پناهندگی و فرار از کشور شان در قالب پیام های خصوصی و عمومی دریافت کرده است . این وزارت اعلام نموده که هنوز موفق به بررسی تمام این درخواست‌ها نشده.

یوناتان گونن سخنگوی وزارت خارجه اسرائیل می‌گوید همزمان با گسترش ویروس کرونا در ایران بر تعداد ایرانیانی که متقاضی مهاجرت به اسرائیل هستند، افزوده شده است. 

هدف ایران از حمله سایبری به شبکه آبرسانی اسرائیل افشا شد - اسپوتنیک افغانستان
هدف ایران از حمله سایبری به شبکه آبرسانی اسرائیل افشا شد

بر اساس این گزارش ایرانیان متقاضی مهاجرت به اسرائیل "فقط ایرانیان یهودی نیستند"، بلکه تقاضای مهاجرت و یا پناهندگی همچنین از سوی ایرانی‌هایی بوده است که به دلایل پزشکی و یا وضعیت بیکاری و امنیت جانی از اسرائیل تقاضای کمک کرده‌اند.

وزارت امور خارجه اسرائیل، در این باره   گفته است: «هزاران نفر می‌خواهند به اسرائیل بیایند، چه به دلایل پزشکی و چه به خاطر مهاجرت به کشور یهود.» او در ادامه توضیح می‌دهد که "بسیاری از پیام‌ها درخواست های جدی برای پناهندگی هستند

این گزارش می‌افزاید: بسیاری از از ایرانیان در ایران و خارج از آن کشور از اسرائیل حمایت می‌کنند و یا هم مخالف دولت اند، باور دارند که اسرائیل به آنها کمک می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала