Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

علاقۀ بارسا به جذب مدافع جوان سیتی

© REUTERS / Jason Cairnduff Полузащитник команды "Манчестер Юнайтед" Фред бьет по воротам на матче "Манчестер Сити" - "Манчестер Юнайтед"
Полузащитник команды Манчестер Юнайтед Фред бьет по воротам на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا در تابستان برای تقویت خط دفاع، مدافع جوان و اسپانیایی سیتی را زیر نظر دارد.

به گزارش اسپوتنیک، اریک گارسیا مدافع 19 ساله و اسپانیایی از سال 2008 الی 2018 در باشگاه بارسلونا حضور داشت و پرورش یافته آکادمی لاماسیا می‌باشد.

Galatasaray, UEFA Şampiyonlar Ligi'nde Paris Saint-Germain'e 5-0 yenilerek A Grubu'nu son sırada tamamladı - اسپوتنیک افغانستان
رد شایعه علاقه بارسا به مدافع پی‌اس‌جی

گارسیا در سال 2018 به دلیل اختلاف با سرمربی تیم بارسای B، راهی سیتی شد و در دوسالی که در این باشگاه حضور داشته است، درخشش خوبی برای سیتیزن‌ها داشته است.

باشگاه بارسلونا پس از درخشش این بازیکن زیر نظر پپ گواردیولا، تمایل دارد تا او را بار دیگر به نیوکمپ برگرداند و تابستان برای جذب او اقدام خواهد کرد.

این بازیکن که تجربه بازی برای تیم زیر 17 ساله‌های اسپانیا را در کارنامه دارد، تا پایان سال 2022 با منچسترسیتی قرارداد دارد.

گارسیا در فصل جاری 6 بازی برای سیتی انجام داده است و این احتمال وجود دارد که در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مهری کلیدی در ترکیب پپ مبدل شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала