Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرتگال مقصد ایده آل؛ برازیل وزشکاران المپیکی خود را به اروپا می‌فرستد

© REUTERS / Costas BaltasЦеремония зажжения Олимпийского огня в Греции
Церемония зажжения Олимпийского огня в Греции - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمیته ملی المپیک برازیل اعلام کرد ورزشکاران را برای تمرین کردن به کشورهای اروپایی می‌فرستد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «آ.اس»، مقام‌های ورزش و صحت برلزیل به دنبال فرستادن 200 ورزشکار المپیکی این کشور به کشورهای اروپایی هستند تا از خطر ابتلا به ویروس کرونا مصون بمانند. کشورهای اروپایی کم کم به مرحله کنترل ویروس کرونا نزدیک می شوند و روز گذشته شمار فوتی های کرونا در اسپانیا به صفر رسید.

Президент Международного олимпийского комитета Томас Бах на презентации талисманов Олимпиады и Паралимпиады 2022 в Пекине  - اسپوتنیک افغانستان
لغو کامل المپیک در صورت برگزار نشدن در سال آینده

در حالی که اغلب کشورهای اروپا از حالت قرنطینه درآمده‌اند برازیل با بیش از نیم میلیون مبتلا دومین کشور از لحاظ ابتلا به کووید   19است. همچنین در آمار جانباختگان در جایگاه چهارم قرار دارد و تقریبا 30 هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند. احتمالا تا جولای این پیک خاتمه پیدا کند اما زمان بازگشت فعالیت‌های ورزشی مشخص نیست.

به این ترتیب، ورزشکاران برازیلی برای آماده سازی برای حضور در رقابت‌های المپیک توکیو که در تابستان 2021 برگزار می شود، به اروپا خواهند رفت. پرتگال، مقصد احتمالی ورزشکاران المپیکی این کشور است زیرا علاوه بر هم زبان بودن، کشور پرتگال نسبت به سایر کشورهای اروپایی، آسیب کم تری از ویروس کرونا دیده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала