Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینۀ جانشینی مارتینز در اینتر مشخص شد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر الکساندر لاکازت Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - "Арсенал"
الکساندر لاکازت Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Арсенал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه اینتر ایتالیا در صورت از دست دادن ستاره آرجنتینی خود قصد دارد مهاجم آرسنال را به سری آ بکشاند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «موندودپورتیوو»، باشگاه اینترمیلان الکساندر لاکازت مهاجم تیم آرسنال را به عنوان گزینه جانشینی لاوتارو مارتینز در نظر گرفته است، مارتینز ممکن است در نقل‌وانتقالات تابستانی راهی بارسلونا شود.

Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان
شرط سنگین اینتر برای فروش «لاوتارو مارتینز» به بارسا

بر اساس این گزارش، پیرو آسیلیو مدیر ورزشی اینترمیلان یک بازی دوگانه را پیگیری می‌کند. او از یک طرف در مذاکره با بارسلونا درباره لاوتارو چهره‌ای سرسخت به خود گرفته و می‌گوید مهاجم آرجتینی فروشی نیست؛ اما از طرف دیگر چون می‌داند که امسال تابستان لاوتارو را از دست خواهد داد در بازار به شدت به دنبال یک مهاجم جایگزین می‌گردد.

این نشریه اسپانیایی در بخشی دیگری از گزارش خود نوشته که سران باشگاه اینتر با توجه به این ارزیابی خود تصمیم قطعی گرفته که همه تلاشش را برای جذب الکساندر لاکازت، مهاجم فرانسوی آرسنال به کار ببندد. بر اساس این گزارش، بعد از آنکه دیگر گزینه‌های احتمالی اینتر از جمله ادینسون کاوانی و تیمو ورنر به دلایل مختلف از فهرست گزینه‌های این تیم حذف شدند حالا لاکازت به اصلی‌ترین راه‌حل نراتزوری تبدیل شده.

در روزهای اخیر، مسوولان باشگاه اینتر اعلام کرده‌اند تنها در صورت دریافت رقم بند آزادی مارتینز (111 میلیون یورو) حاضر به جدایی این ستاره هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала