Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدال بارسا و پی‌اس‌جی برای جذب مدافع آژاکس

© REUTERS / WOLFGANG RATTAYФутболисты "Реала" празднуют победу над "Аяксом"
Футболисты Реала празднуют победу над Аяксом - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک نشریه فرانسوی ادعا کرده است که سرجینیو دِست مدافع راست تیم فوتبال آژاکس مورد توجه دو باشگاه مطرح فوتبال اروپا قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، پاری سن ژرمن برای سرجینیو دِست با بارسلونا رقابت خواهد کرد. هفته ها قبل، علاقه بارسا به مدافع سمت راست آژاکس مشخص شد، گزارش‌ها در فرانسه حاکی از این است که پی‌اس‌جی همچنین علاقه ای به ملی‌پوش اهل ایالات متحده  دارد.

مدیر ورزشی پاری‌سن‌جرمن لئوناردو برای فصل آینده در حال ساختن تیمی جدید است و توماس مونیر نیز جزئی از تیم جدید نخواهد بود، بنابراین باید یک مدافع راست دیگر پیدا کند.

طبق گزارش فرانس فوتبال، پی‌اس‌جی تخمین می زند که دِست حدود 20 میلیون یورو قیمت دارد، مبلغی که یکی از قدرتمندترین باشگاه های اروپایی از لحاظ مالی می تواند از پس آن برآید.

View this post on Instagram

A post shared by Sergiño Dest (@sgd_2) on

بحران ویروس کرونا باعث می شود PSG کمی محتاطانه عمل کند، به خصوص که آنها قبلاً مائورو ایکاردی را با 60 میلیون یورو با قراردادی دائمی جذب کرده اند و لئوناردو احساس می کند دِست با یک قیمت نسبتاً ارزان گزینه خوبی خواهد بود.

باید بخاطر داشته باشیم که بارسا نیز علاقه خود را به دِست نشان داده است، در حالی که بایرن مونیخ قبل از همه‌گیری کرونا، تعقیب مدافع تیم ملی فوتبال آمریکا را آغاز کرده بود.

بارسا به دنبال فروش نلسون سمدو است و دِست می تواند جایگزین ارزان قیمت برای مدافع پرتگالی باشد، هر چند که امکان معاوضه سمدو با ژوائو کانسلو وینگ‌بک سمت راست منچسترسیتی نیز وجود دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала