Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جذب کوتینیو برای تاتنهام ریسک نیست

© REUTERS / Andreas GebertSoccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action
Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دارن بنت ستاره سابق تاتنهام معتقد است که کوتینیو با بازگشت به لیگ انگلیس به سوپر استار مبدل خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد قرضی فیلیپه کوتینیو با بایرن مونیخ در پایان فصل به پایان می‌رسد و باواریایی‌ها قصد ندارند قرارداد او را تمدید کنند و این بازیکن مجبور به بازگشت به بارسلونا است.

فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
بارسا برای انتقال کوتینیو به لیگ برتر شرط گذاشت

مدیران بارسلونا اما خواهان انتقال قرضی و یا فروش این بازیکن در نقل‌وانتقالات پیشرو اند و باشگاه‌های لیگ برتر از مشتریان جدی این بازیکن محسوب می‌شوند.

باشگاه‌های منچستریونایتد، لسترسیتی، تاتنهام، آرسنال و چلسی خواهان این هافبک اند اما برخی‌ها خرید این بازیکن را ریسک بزرگ می‌دانند.

دارن بنت ستاره سابق تاتنهام اما مخالف این حرف است و خرید کوتینیو را به سود تاتنهام می‌داند.

بنت در این مورد به دیلی میل گفت:"  شما در مورد یک سوپر استار که لیگ برتر را به خوبی می شناسد صحبت می کنید. خرید او یک ریسک محسوب نمی‌شود. کوتینیو یکی از بهترین‌هاست و تاتنهام نیز به بازیکنی نظیر او احتیاج دارد. اگر من بودم قطعاً مبلغ 8 میلیون یورو برای یک سال بخاطر قرض گرفتنش می‌پرداختم".

این در حالی‌ست که پس از جدایی اریکسن، تاتنهام هافبک خوبی به خدمت نگرفته است و مورینیو تلاش خواهد کرد تا جای او را در تابستان پر کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала