Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حریف رونالدو برای آقای گلی سری آ کیست؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو و دی لیخت در تمرینات یوونتوس Italy Soccer Champions League Juventus
رونالدو و دی لیخت در تمرینات یوونتوس  Italy Soccer Champions League Juventus - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو و چیرو ایموبیله در این فصل برای کسب جایگاه بهترین گل‌زن رقابت‌های سری آ با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در این فصل درخشش چیرو ایموبیله برای لاتزیو و تمام نشدن کریستیانو رونالدو در امر گل‌زنی سر زبان‌های هواداران فوتبالی بوده است.

وقتی که فوق ستاره 35 ساله ماه گذشته به تمرینات بازگشت، شرایط جسمانی او تیم پزشکی یوونتوس را حیرت زده کرد.

در حالی که برخی از بازیکنان در طول توقف فصل فوتبال به خاطر کرونا ویروس تلاش کردند تا روی فُرم بمانند اما رونالدو خود را از تمرین دور نکرد و آن‌گونه که انتظار می‌رفت بهتر از آن برگشت.

توتو اسپورت گزارش کرده که رونالدو در دوره قرنطینه دو ماهه به مدت سه تا چهار ساعت در روز تمرین می‌کرد به این معنی که او اکنون نسبت به قبل مناسب‌تر است در حالی که وی موفق به گلزنی در11 بازی متوالی سری آ شده و رکورد جدید را در اختیار گرفته است.

نکته جالب این است که اگر او در این دوره از فصل بتواند به جایزه بهترین گل‌زن برسد باید با رقیب سختی به نام ایموبیله روبرو شود. با وجود اینکه رونالدو در این فصل 21 بار در سری آ موفق به گلزنی شده اما هنوز هم 6 گل از صدر نشین جدول (ایموبیله) فاصله دارد.

مُهاجم لاتزیو در حال حاضر مشکلی جدی سر راه کریس است. در واقع تنها همین مهاجم لاتزیو با 27 گل زده بهتر از رونالدو عمل کرده است.

تاریخ اکنون به خوبی در دسترس ناپلی‌ها است و ایموبیله فقط به 9 گل دیگر نیاز دارد تا رکورد گونزالو هیگواین را برای یک فصل سری آ (36 در 2015-16) را مساوی کند.

عکل‌کرد حیرت انگیز ایموبیله در مقابل دروازه البته یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که لاتزیو در برابر همه شانس‌ها قرار دارد، فقط یک امتیاز پشت سر یووه در جدول پیش می‌رود.

ایموبیل همواره معتقد است که او پشتیبانی لازم برای استقرار در پارک سیگنال اودونا را دریافت نکرد در حالی که او اونای‌امری را مقصر اصلی موفق‌ نشدن‌اش در رامونس سانچز پیزخوان عنوان کرد.

سیمون اینزاگی سرمربی لاتزیو از ایموبیله در تمام مدت زمان حضورش پشتیبانی کرده اما همچنین در صورت لزوم به مُهاجم ستاره‌اش سختی را نشان می‌دهد.

ایموبیله پس از حس رابطه مه آلودش با مربی در ابتدای فصل اعتراف کرد: "اینها چیزهایی هستند که رابطه را تقویت می‌کنند."

نتیجه خالص این است که در 30 سالگی ایموبیله مانند گذشته بازی می‌کند و او به خوبی می‌داند که با لاتزیو یک فُرصت منحصر به فرد برای انجام کاری واقعاً خاص دارد.

ایموبیله در حالی‌که دوبار جایزه بهترین گل‌زن سری آ را گرفته هنگامی ورود رونالدو به تورین این بازیکن  گفت: "من خوشبختم که قبلاً دو بار کاپوکانونیئر را برنده شده‌ام"

رونالدو در این فصل 21 گل زده در حالی‌که روملو لوکاکو مهاجم بلجیمی اینتر نزدیک‌ترین فرد تعقیب کننده او است که توانسته 17 گل به ثمر برساند.

جالب است که ایموبیله در این فصل مسابقات بیشتر از هر بازیکنی دیگری در میان 5 لیگ معتبر اروپایی گل‌زنی کرده و صدر جدول را در اختیار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала