Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر تمایل دمبله به خروج از بارسا دروغ است

© REUTERS / Albert GeaOusmane Dembele
Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک منبع معتبر از عدم علاقه عُثمان دمبله بال کناری فرانسوی و همیشه مصدم بارسلونا برای پیوستن به بیانکونری خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه موندو دپورتیوو مدت هاست از علاقه یوونتوس به جذب قرضی عثمان دمبله، وینگر 23 ساله بارسلونا می نویسد. امروز موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد دمبله مایل است به یوونتوس بپیوندد و بارسلونا هم از این مسئله استقبال می کند.

 با این حال، جانلوکا دی مارتزیو خبرنگار مطرح و متخصص نقل و انتقالات شبکه اسکای اسپورتس، اخبار موندو دپورتیوو در این خصوص را "بی اساس" خواند.

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، عثمان دمبله هیچ تمایلی برای جدایی از بارسلونا ندارد و ترجیح می دهد از فرصت ها برای اثبات خودش در این باشگاه استفاده کند. طی روزهای گذشته، لیورپول با بارسلونا و عثمان دمبله برای انجام یک انتقال قرضی همراه با حق خرید تماس گرفت اما پیشرفتی در مذاکرات حاصل نشد زیرا این وینگر فرانسوی برای ماندن در بارسلونا تاکید دارد و نمی خواهد بارسا را ترک کند.

یوونتوس برای جذب دمبله تماسی با بارسلونا نگرفته و همچنان آرتور ملو، بازیساز برزیلی هدف اصلی یوونتوس از بارسلونا است. با این حال، آرتور همچنان نسبت به انتقال به یوونتوس چراغ سبزی نشان نداده است. یوونتوس در تلاش است برای جذب آرتور، میرالم پیانیچ را به بارسلونا بدهد اما در حال حاضر پیشرفتی در مذاکرات دیده نمی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала