Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سون پس از خدمت سربازی: "سه هفته سخت بود"

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سون هیونگ-مین
سون هیونگ-مین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سون هیونگ‌مین بازیکن تاتنهام پس از تکمیل شدن دوره خدمت نظامی‌اش در کوریای جنوبی در مورد روزهای دوران نظام و بحران کرونا صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سون هیونگ مین مهاجم کوریایی تیم تاتنهام در مورد "سه هفته دشوار" خدمت سربازی‌ خود در سرزمین مادری‌اش کرونا ویروس صحبت کرد.

مهاجم تاتنهام از توقف فوتبال استفاده کرد تا زمان لازم برای تکمیل خدمات اجباری ملی خود در سپاه نظامی کوریای جنوبی بگذارد.

سون با کسب جایزه پیلسونگ در کوریای جنوبی در مهارت‌های تیراندازی برنده شد و در بین 157 کارآموز بهترین اجرا را داشت. این مهاجم 27 ساله که پس از پیروزی در بازی‌های آسیایی با کشورش در سال 2018 از خدمات کامل 21 ماهه معاف شد اعتراف کرد که این یک تجربه خوب است.

سون به کانال یوتیوب تاتنهام گفت: "من نمی‌توانم هر کاری را که انجام داده‌ام بگویم اما از آن لذت بردم. این سه هفته سخت بود."

سون اضافه کرد: "در روزهای اول هیچ کس همدیگر را نمی‌شناختند بنابراین کمی عجیب بود اما به زودی با هم آشنا شدیم. شما باید هر روز را با هم بگذرانید، ده نفر در یک اتاق بودند بنابراین ما خیلی نزدیک شدیم. ما با هم کار می‌کردیم به یکدیگر کمک می‌کردیم. در روزهای اول بچه‌های دیگر حتی نمی‌توانستند با من صحبت کنند اما در پایان شوخی می‌کردیم و با هم لذت می‌بردیم."

این مهاجم پس از بازگشت به تمرین در لندن تأیید کرد که از شکستگی بازوی‌اش که در بازی لیگ برتری مقابل استون ویلا در 16 فبروری متحمل شد، رنج می‌برد."

پس از رفع مصدومیت در اولین لحظات بازی در ویلا پارک سون موفق شد به مدت 90 دقیقه بازی کند و دو بار نیز گل زد.

سون در ادامه افزود: "این سه ماه بسیار شلوغ بوده است. من بعد از بازی ویلا احساس بدی کردم. من نمی‌دانستم که چقدر بد بود. من به بیمارستان رفتم و اشعه ایکس را دیدم، شوکه شدم. دردناک بود چون فوتبال زندگی من است. نه تمرین با بچه‌ها نه لذت بردن از فوتبال. من بسیار هیجان زده هستم زیرا بعد از خدمت سربازی، بچه ها را از دست دادم. تقریباً دیده‌ام که هر بازیکن با لبخندی برمی‌گردد و این یک احساس شگفت انگیز است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала