Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شوک به اسپرز؛ مثبت شدن تست کرونای یک بازیکن تاتنهام

© REUTERS / Dylan Martinez Soccer Football - Champions League Round of 16 Second Leg - Tottenham Hotspur vs Juventus - Wembley Stadium, London, Britain - March 7, 2018 Tottenham's Harry Kane in action with Juventus’ Giorgio Chiellini
 Soccer Football - Champions League Round of 16 Second Leg - Tottenham Hotspur vs Juventus - Wembley Stadium, London, Britain - March 7, 2018 Tottenham's Harry Kane in action with Juventus’ Giorgio Chiellini - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در دور پایانی تست‌گیری برای ویروس کرونا پیش از شروع لیگ جزیره انجام شد و طی آن تست کرونای یک بازیکن اسپرز مثبت اعلام شد.

به گزارش اسپوتنیک، در هفته های گدشته، چندین بار از کارکنان و بازیکنان باشگاه های حاضر در لیگ برتر انگلیس تست ابتلا به ویروس کرونا گرفته شد و برخی از آن ها به این ویروس مبتلا شده بودند.

به نقل از جاناتان ویل، در آخرین دور آزمایشات ابتلا به ویروس کرونا در انگلیس، 1197 تست انجام شد و تست یکی از بازیکنان حاضر در لیگ برتر انگلیس مثبت اعلام شده است. با تائید باشگاه تاتنهام، این تست مثبت مربوط به یکی از بازیکنان این تیم بوده است.

با تائید باشگاه تاتنهام، تست کرونای یکی از بازیکنان این تیم مثبت بوده است اما طبق قوانین لیگ برتر، نباید نام این بازیکن فاش شود. طبق بیانیه منتشر شده توسط باشگاه تاتنهام، این بازیکن باید به مدت 7 روز و طبق پروتکل های بهداشتی این کشور قرنطینه بماند. در ادامه این بیانیه، باشگاه تاتنهام تائید می کند که قوانین و پروتکل ها را برای بازگشت به تمرینات همچنان به طور کامل رعایت خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که زمین های تمرینی و محیط های اطراف آن به طور کامل ایمن و سالم است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала