Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مجازاتی برای دادخواهان جورج فلوید در بوندس‌لیگا نیست

© REUTERS / MICHAELA REHLEجیدون سانچو بازیکن دورتموند
جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتحادیه فوتبالیستان آلمان تایید کرد که هیچ مجازاتی را برای سانچو، اشرف حکیمی، مک کنی و تورام در نظر نگرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، یک مرد سیاه پوست به نام جورج فلوید در آمریکا توسط یک پلیس سفید پوست و نژاد پرست کشته شد، در همین حال بازیکنان مختلف فوتبال در سراسر جهان برای این اقدام نژاد پرستانه دادخواهی کردند.

در همین حال هیچ اقدامی علیه جیدون سانچو، اشرف حکیمی، وستون مک کنی و مارکوس تورام بازیکنان بوندس‌لیگایی که اقدام به اعتراض علیه مرگ جورج فلوید انجام دادند، توسط اتحادیه فوتبال آلمان نخواهد شد.

اتحادیه فوتبالیست های آلمان (DFB) به دلیل حمایت از جورج فلوید که هفته گذشته در بازداشت پلیس در مینیاپولیس کشته شد، جیدون سانچو، اشرف حکیمی، وستون مک کنی و مارکوس تورام را محروم نمی کند.

View this post on Instagram

A post shared by Sport BILD (@sport_bild) on

آنتون ناچاینر، رئیس هیئت کنترل DFB، در توافق با رئیس DFB برای امور حقوقی با رینر کوچ گفت: "ناگفته نماند كه بدنه كنترل اتحادیه فوتبال آلمان همیشه مقررات فیقا و DFB را در نظر داشته است. در این مورد خاص، با این حال، این اقدامات عمدی ضد نژادپرستی توسط بازیکنان است كه بدین ترتیب برای همان ارزش‌هایی كه DFB دنبال می كند، مبارزه می كنند. بنابراین، اکنون هیچ اقدامی صورت نمی گیرد، و در مورد تظاهرات‌ ضد نژادپرستی بیشتر در طی هفته های آتی اقدامی انجام نخواهد شد."

رئیس اتحادیه فوتبال آلمانDFB ، فریتز کلر گفت: "من از راه دور از تصمیم این اتحادیه استقبال می كنم و از آن بسیار راضی هستم. DFB با همه انواع نژادپرستی، تبعیض و خشونت مخالف است که معنای تحمل، شفافیت و تنوع است، همه ارزش‌هایی كه بسیار عمیق نیز حک شده اند. با اساس‌نامه DFB. به همین دلیل اقدامات بازیکنان احترام و درک ما را دارند. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала