Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی و از دست دادن تمرین بارسا

© REUTERS / Sergio Perez Лионель Месси и Марсело в остром моменте матча "Барселона" - "Реал Мадрид"
Лионель Месси и Марсело в остром моменте матча Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک نشریه اسپانیایی از تمرین انفرادی لیونل مسی در باشگاه بدن‌سازی و عدم حضور این فوق ستاره در تمرینات روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه آ اس، لئو مسی تمرین روز چهارشنبه بارسلونا را که توسط مربی این تیم کیکه ستین در تیم سیوداد دپورتیوا خوآن گمپر انجام شد، از دست داد.

ستاره آرژانتینی با بقیه هم تیمی هایش در چمن نبود و وی در عوض طبق برنامه‌ای که مربیان بدن‌سازی این باشگاه دراختیار داشته اند، در باشگاه بدن‌سازی تمریناتی را انجام داد.

بارسا اطمینان می‌دهد که مسی از وضعیت خوبی برخوردار است و کار او در باشگاه به برنامه‌ای که باشگاه قبل از بازگشت به عمل و شروع مسابقات در تاریخ 13 جون علیه مایورکا طراحی کرده است پاسخ می دهد.

برای تکمیل بازیکنان، ستین دو بازیکن دیگر از بارسای بی را فراخواند: خورخه کوئنکا و کیکه ساوریو علاوه بر آنها، ایناکی پنیا، آرائوخو ، مونچو، ریکی پوج و آنسو  فاتی نیز دوباره در تمرینات حضور داشتند.

به بازیکنان پنجشنبه رخصتی داده شده است و روز جمعه به تمرین برای حضور در مقابل مایورکا بازخواهندگشت، در حالی که سفر به مایورکا تقریباً بیش از یک هفته از هتل این تیم فاصله دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала