Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من‌سیتی منتظر سرجی روبرتو

© REUTERS / Albert Geaسرجیو روبرتو مدافع بارسلونا
سرجیو روبرتو مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی‌که بارسا شدیداً تلاش می‌کند تا لاوتارو و پیانیچ بخرد اما در سوی مقابل نام سرجی روبرتو یکی از خروجی‌های احتمالی این باشگاه خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا از شیوه‌های مختلف جهت به دست آوردن لاوتارو مارتینز از اینتر و میرالم پیانیچ از یوونتوس کار می‌کند، نام سرجی روبرتو به عنوان یک شخصیت اصلی احتمالی مبادلات ظاهر شده است. گزینه‌ای که در صورت جدایی وی مقصدش رفتن به میلان یا تورین نخواهد بود.

سرجی روبرتوی 28 ساله در تمام زندگی خود با بارسلونا بوده و از آنجا که در سال 2006 او از گروه‌های پایین نستریک آمد ممکن فوتبالیستی برای کاتالان‌ها باشد که این باشگاه برای او بیشترین پیشنهادات را دریافت کرده است. هیچ‌کدام مورد توجه قرار نگرفته زیرا کیفیت و تطبیق پذیری آن باعث شده تا به عنوان 12مین بازیکن همه مربیان باشد و جالب این‌که روبرتو تنها بازیکنی است که کمتر از دروازه‌بان تقریباً با همه مربیان در همه رقابت‌ها بازی کرده است.

این بازیکن در دوران حضورش برای بارسا موفق به کسب 6 جام لالیگا، 5 جام حذفی، 5 ابرجام اسپانیا، 2 جام لیگ قهرمانان، 2 سوپر جام یوفا و 2 جام باشگاه‌های جهان شده است.

قرار داد این بازیکن در سال 2022 به پایان می‌رسد و بدیهی است که قدرت او کاملا کاهش می‌یابد. هر آنچه که در یک نقل و انتقالات حاصل شد و فایده‌ای داشت، دقیقاً همان چیزی است که بارسلونا به آن احتیاج دارد که مانند همه باشگاه‌ها تحت تأثیر همه‌گیری کرونا ویروس قرار می‌گیرد. به طور کلی آنچه که تاکنون مورد توجه قرار نگرفته گزینه‌ای روبرتو است.

در حالی که در منچستر و بارسلونا حدس و گمان‌هایی درباره اتفاقات و شرایط کانسلو و سمیدو وجود دارد اما علاقه سیتی به سرجی روبرتو کاملا هویداست و تاکتیک گواردیولا با روبرتو کاملا هم‌خوانی دارد.

بارسا با مشکلات هردو طرف وقت خواسته و شرط گذاشته: داد و ستد کالا برای سرجی روبرتو مجاز نیست، این یک انتقال است. تکسیکی هم هشدارها را می‌شناسد و هم منتظر تصمیم نهایی بارسلونا برای رفتن به مرحله دوم (مذاکره رسمی) است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала