Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی کار بارسا را پچیده‌تر کرد

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاری‌سن‌ژرمن رقم فروش نیمار را برای بارسلونا مشخص کرد که فقط پول می‌خواهد اما بارسا تنها در معاملات تبادله وارد مذاکره می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، پاری‌سن‌ژرمن برای نیمار 175 میلیون یورو درخواست کرد و نشان داد که فقط پول می‌خواهد اما بارسا دوست دارد با در نظر داشت معاملات مبادله وارد مذاکره شود.

پیش از شیوع کرونا ویروس، بارسلونا خواستار لاوتارو مارتینز و نیمار در تابستان امسال بود. ایده این بود که بهترین حمله در جهان را تشکیل دهند اما برنامه‌های آنها به نتیجه نرسید زیرا مجبور شده‌اند بازیکن آرجانتینی را در اولویت قرار دهند و همه چیز حاکی است که این توافق در ماه‌های آینده کامل خواهد شد.

بارسا همچنان از سوی پاریسی‌ها خبری دریافت کرده که آنها خواسته غیر ممکن دارند زیر قهرمان فرانسه می‌خواهد در یک مبادله ارزی و فقط با 175 میلیون یورو پول نقد او را بفروشد، به همین دلیل بارسا و هر باشگاه دیگری قادر به دستیابی به این رقم پولی نخواهند بود.

کاتالان‌ها می‌دانند که نیمار می خواهد دوباره برگردد اما اوضاع در مورد PSG که به هیچ یک از بازیکنان بارسا علاقه‌ای ندارد به خوبی پیش نرفته است. آنها فقط پول می‌خواهند که منجر به بسته شدن راه های احتمالی مذاکرات شده است.

احتمالاً پنجره نقل و انتقالات تا جنوری باز است و قرار بود حماسه‌ای برپا شود اما این به دو چیز بستگی داشت: نیمار تحت فشار قرار دادن PSG و PSG که حاضر به پذیرش بازیکنان در عوض نیست.

گفتگوها کاملاً شکسته نشده اما اعلام PSG کار بارسا را پیچیده‌تر می‌کند. بارسا با حضور بازیکنان فرانسوی همچون گریزمن، اومیتی و دمبله فکر می‌کرد که احتمال معامله مبادله وجود دارد. اما PSG فقط برای تراز کردن حساب‌های خود و امضاهای مورد نظرش می‌خواهد پول نقد به دست آورد و به نظر می‌رسد آنها بازیکنان بارسا را ترجیح نمی‌دهند.

بارسا فعلاً مذاکرات را سردتر کرده است. آنها به فکر ارائه پول نقد نیستند و به لاتارو متمرکز شده‌اند و منتظر بهترین لحظه می‌باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала