Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیش‌نهاد اِغوا کننده‌ی یونایتد برای جذب کولیبالی

© AFP 2023 / Marco BertorelloKalidou Koulibaly
Kalidou Koulibaly - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد برای جذب کالیدو کولیبالی 71 میلیون پوند پیشنهاد داده است، اما ناپولی 89 میلیون پوند را تقاضا کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، کالیدو کولیبالی مدافع مستحکم و سنگالی ناپولی ایتالیا مدت‌ زمان زیادی‌ست به شدت مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته است.

ناپولی علیرغم پیشنهاد منچستریونایتد، قیمت کالیدو کولیبالی را 89 میلیون پوند قفل کرده است. این مدافع میانی 28 ساله سال‌ها است که به شدت مورد توجه تیم‌های بزرگ قرار گرفته است اما در سان پائولو گیر کرده است و تا کنون 233 بازی را انجام داده است.

به گزارش اسکای اسپورتس ایتالیا، لیورپول و PSG نیز در حال پی‌گیری شرایط کولیبالی هستند، اما یونایتد برای اولین بار در این فصل با پیشنهاد 71 میلیون پوندی به صحنه آمده است.

ارزش‌گذاری ناپولی از بازیکنان در حال حاضر بسیار کاهش یافته است، زیرا طبق گزارش ها تابستان گذشته پیشنهاد 107 میلیون پوندی برای کولیبالی توسط این تیم رد شد.

تیم ایتالیایی یک فصل پر فراز و نشیب داشته است و در این فصل در جایگاه ششم با 24 امتیاز قرار دارد و در صورت عدم موفقیت به صعود به مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، می توان تمایل کولیبالی برای خروج از سن‌پائولو را بیشتر دانست.

این باشگاه در نیمه اول فصل درگیر جدال داخلی بود که سرانجام سرمربی این تیم کارلو آنچلوتی اخراج شد و مالک اورلیو دی لورنتیس پس از عدم پذیرفتن بازیکنان از حضور در اردوی تمرینی، تهدید کرد که دستمزد بازیکنان را 25 درصد کاهش می‌دهد.

این عوامل می تواند باعث شود بازیکنان ستاره‌ای چون: دریس مورتنس، لورنزو اینسینیه و کولیبالی آینده جدیدی پس از پایان این فصل برای خود در نظر بگیرند.

با این حال، ابتدا آنها علاقه مند خواهند بود تا مجدداً توان خود را برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا از سر بگیرند، و در انتظار دیدار برگشت بازی با بارسلونا پس از برگزاری جدال با کاتالان‌ها و تساوی 1-1، تحت فشار هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала