Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یانگ و اسمالینگ می‌توانند منچستر را از دست لینگارد راحت کنند

© Sputnik / Владислав Воднев /  مراجعه به بانک تصاویر لینگارد
لینگارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جسی لینگارد هافبک هجومی انگلیسی منچستریونایتد که در دو فصل اخیر عمل‌کردی اسف بار داشته، مورد توجه آ.ث میلان قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، جسی لینگارد هدف نقل‌وانتقالاتی آث میلان، در رابطه با زندگی در ایتالیا از کریس اسمالینگ و اشلی یانگ در پرسان کرده است زیرا او قصد دارد دوران ورزشی خود در منچستریونایتد را پایان دهد.

این هافبک 27 ساله سال گذشته علی‌رغم رابطه ناخوشایند خود با هیئت مدیره در اولدترافورد، با مدیر برنامه‌های پُل پوگبا، مینو رایولا قرارداد بست.

لینگارد در 18 ماه گذشته جای خود را به عنوان بازیکن در ترکیب اصلی یونایتد تحت هدایت اوله گونار سولسشایر از دست داده است.

این باعث شد که وی آینده خود را در شیاطین سرخ به خصوص پس از ورود 47 میلیون پوندی هافبک با کیفیتی دیگر بنام برونو فرناندز، در خطر ببیند.

به گزارش ایندیپندنت، ملی‌پوش انگلیسی علاقه آرسنال را به خود جلب کرده است اما ترجیح می دهد به خارج از کشور سفر کند و در مورد زندگی در ایتالیا و بازی در سری آ با اسمالینگ و یانگ صحبت کرده است.

اسمالینگ در تابستان گذشته به صورت قرضی به رم پیوست و ایتالیایی‌ها علاقه دارند كه به دنبال یك اقدام چشمگیر در پایتخت، انتقال او را دائمی كنند. همچنین در جنوری به یانگ اجازه پیوستن به اینتر به صورت رایگان داده شد و این بازیکن پس از تحت تأثیر قرار دادن آنتونیو کونته، 12 ماه دیگر قراردادش را تمدید کرد.

آث میلان به شدت به جذب جسی لینگارد برای هافبک در ارتباط بوده و گمان می رود که لینگارد برای انتقال به سن سیرو آماده باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала