کلوپ ویدیو

حمله به پلیس در تظاهرات آمریکا + ویدئو

© REUTERS / Dustin Chambersحمله به پلیس در تظاهرات آمریکا + ویدئو
حمله به پلیس در تظاهرات آمریکا + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در پی حمله معترضان با موتر دو افسر پلیس در «بوفالو» ایالت نیویورک زخمی شدند.

به گزارش اسپوتنیک، منابع رسانه‌ای محلی اظهار داشتند که شام گذشته ( سه شنبه 2 جون)  دو پلیس در شهر بافلو در نیویورک پس از آنکه معترضی آنها را با موتر خود زیر گرفت زخمی شدند.

 مقامات در حال تحقیق در مورد این حادثه می‌باشند.

طبق اطلاعات ، قربانیان این رویداددر بیمارستان بستری شدند. در پی این اتفاق آنها جراحاتت جدی دریافت کرده اند اما در وضعیت مناسب قرار دارند. راننده و سرنشینان این موتر بازداشت شده اند.

 

​یک نوار  ویدئویی که در اینترنت منتشر شده  دیده می‌شود که چگونه یک گروه ویژه از پلیس معترضان را از خیابان بیلی در بوفالو پراکنده می‌سازند. در این لحظه ، یک موتر با سرعت پس از آنکه با پلیس تصادم می‌کند، از محل پنهان می شود. شماری از پلیس ها روی زمین مشاهده می‌شوند.

 وضعیت در نیویورک به دنبال واکنش به قتل جورج فلوید جوان سیاه پوست توسط پلیس بحرانی شده است.

پلیس نیویویورک اعلام کرد که شب گذشته 700 نفر را به خاطر اعتراضات خیابانی بازداشت کرده است و قانون منع آمد و شد در این شهر هم تا پایان هفته جاری تمدید شده است و این به خوبی وضعیت در این شهر را نشان می دهد.

 در پی قتل فجیع دوشنبه هفته گذشته فلوید به دست افسر پلیس مینیاپولیس، اعتراضات از این شهر ایالت مینه‌سوتا آغاز شد و هم‌اکنون در صدها شهر سراسر این کشور و حتی کشورهای دیگر گسترش یافته است و معترضان خشم خود را به خشونت و رفتارهای تبعیض‌آمیز پلیس آمریکا و اروپا ابراز می‌کنند.

در جریان اعتراضات روزهای گذشته، تاکنون چندین افسر پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند و آنطور که رسانه‌ها گزارش کرده‌اند، چندین افسر پلیس دوشنبه شب در «سنت لوئیس» مورد اصابت گلوله قرارگرفتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала