Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعلام قوانین سخت‌گیرانه برای حضور در ورزشگاه‌های لیگ برتر انگلیس

© REUTERS / Phil NobleМатч между клубами "Ливерпуль" и "Вест Хэм Юнайтед"
Матч между клубами Ливерпуль и Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسوولان لیگ برتر فوتبال انگلیس قوانین سختی را برای حضور افراد مختلف در ورزشگاه‌ها تعیین کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، مسوولان اتحادیه لیگ انگلیس قوانین سختی را برای شروع مجدد این لیگ در نظر گرفته اند. هدف از وضع این قوانین، کاهش حضور افراد اضافی در اطراف زمین است تا خطر انتقال ویروس کرونا به حداقل برسد. پس از کاهش نسبی سرعت شیوع ویروس کرونا، لیگ‌های فوتبال در کشور‌های مختلف در حال از سرگیری هستند.

Матч между клубами Ливерпуль и Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ مجوز شروع تمرینات گروهی لیگ برتر انگلیس صادر شد

بر اساس این قوانین، هر ورزشگاه به 3 منطقه سرخ، زرد و سبز تقسیم بندی خواهد شد. منطقه سرخ مربوط به داخل ورودی ورزشگاه و رختکن تیم‌ها می‌شود. منطقه زرد مربوط به حاشیه‌های اطراف ورزشگاه است و منطقه سبز هم شامل سکو‌های استادیوم می‌شود. به صورت کلی در هر بازی حداکثر 300 نفر می‌توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند.

از هر تیم 20 بازیکن، 12 نفر از اعضای تیم پزشکی و 10 نفر از اعضای کادر فنی می‌توانند در منطقه سرخ هر ورزشگاه حضور داشته باشند. در مجموع 25 خبرنگار می‌تواند در کنار زمین حضور داشته باشد. اعضای تیم پوشش تصویری هر بازی هم نباید بیش از ۱15 نفر باشند. این افراد می‌توانند در منطقه زرد مستقر شوند.

دوربین‌ها حق ورود به داخل رختکن را ندارند و فقط یک دوربین می‌تواند در ورودی ورزشگاه قرار بگیرد و از ورود تیم‌ها فیلم برداری کند. در هر بازی 4 مامور دوپینگ حضور خواهند داشت و 98 نفر از کارمندان هر ورزشگاه هم اجازه ورود به ورزشگاه‌ها در هنگام برگزاری بازی را خواهند داشت. این افراد باید در منطقه سبز ورزشگاه مستقر شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала