Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل از حضور در رئال مادرید کاملا راضی است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر برنامه‌های ستاره ولزی رئال مادرید می‌گوید که بیل در رئال راضی است و در نظر دارد تا در این تیم بازنشسته شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «دیلی میل»، جاناتان بارنت مدیر برنامه‌های گرت بیل در تازه‌ترین گفتگو در مورد ستاره ناراضی تیم نخست شهر مادرید صحبت کرده است. چندی پیش شایعات بسیاری در خصوص جدایی ستاره ولزی شنیده می‌شد و گفته‌های هم وجود داشت که او شاید راهی لیگ برتر انگیس و یا لیگ امریکا شود.

کینگزلی کومان - اسپوتنیک افغانستان
کومان، گزینۀ جانشینی گرت بیل در رئال مادرید
با این حال، مدیر برنامه گرت بیل این شایعات را رد کرد. او در گفتگویی در این باره اظهار داشت:«نمی‌دانم ارزش بیل چه اندازه است. دستمزد بیل بسیار بالا است و من نمی‌توانم روی او ارزشی بگذارم. این باشگاه ها هستند که باید تصمیم بگیرند چه رقمی را به بیل پیشنهاد دهند. همان‌طور که همیشه گفته‌ام، بیل از حضور در رئال مادرید کاملا راضی است و سبک زندگی بسیار خوبی دارد.»
بارنت در بخش پایانی صحبت‌هایش همچنان در این باره بیان داشت:«دلیلی نمی‌بینم که گرت بیل، دوران فوتبالش را در رئال مادرید به پایان نرساند. بیل در زندگی می‌خواهد همیشه پیشتاز باشد و غیر از جام جهانی، تمام افتخارات را کسب کرده است. بازگشت به لیگ برتر انگلیس می‌تواند بزرگ و مهم باشد اما من فکر نمی‌کنم بیل اکنون بخواهد به لیگ برتر انگلیس برود زیرا از حضور در رئال مادرید کاملا راضی است.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала