Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش منچستریونایتد برای تمدید قرارداد با ویلیامز

© REUTERS / Action Images / Jason Cairnduff Брандон Уильямс после матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Брандон Уильямс после матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد می خواهد با امضای قراردادی بلند مدت با برندن ویلیامز، به این بازیکن نشان بدهد که آینده او در تیم اول باشگاه رقم می خورد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «اتلتیک»، برندن ویلیامز که از هفت سالگی با منچستریونایتد همکاری می کند، تابستان گذشته به پیشنهادی قرضی دست رد زد تا خودش را در اولدترافورد ثابت کند.  ویلیامز در حال حاضر هفته ای 4 هزار پوند دستمزد می گیرد ولی قرارداد جدید او با افزایش دستمزد زیادی همراه خواهد بود که لایق نقش او در تیم اوله گونار سولسشر باشد.

ایگالو - اسپوتنیک افغانستان
قرارداد قرضی مهاجم نایجریه‌ای با منچستریونایتد تمدید شد

آخرین قرارداد ویلیامز در اکتبر گذشته و پس از انجام دو بازی در تیم اصلی امضا شد ولی پیشرفت ویلیامز در همین مدت به حدی بوده است که سران منچستریونایتد را به تمدید مجدد قرارداد او وادار کند. ویلیامز هنگام امضای قرارداد در اکتبر گذشته به دنبال ثابت کردن خود در تیم اصلی بود ولی حالا که این اتفاق افتاده است، منچستریونایتد دستمزد بهتری به او ارائه خواهد کرد؛ البته به حدی که زیاده روی محسوب نشود.

انتظار می رود ویلیامز در ادامه فصل یکی از مهره های کلیدی منچستریونایتد باشد چرا که سولسشر به دفعات از این بازیکن تمجید کرده است. درخشش او در عرصه ملی هم برایش فوایدی خواهد داشت. ویلیامز در فصل جاری برای اولین بار در تیم ملی زیر 20 سال انگلیس بازی کرد و حالا ایدی بوثروید آماده دعوت کردن او به تیم ملی زیر 21 سال می شود. گرت ساوتگیت هم ویلیامز را بازیکنی متعلق به آینده سه شیرها می داند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала