Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دستمزد بیل تغییر ناپذیر است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده گرت بیل می‌گوید که دستمزد این بازیکن با وجود فشار مالی کروناویروس کاهش نمی‌یابد.

به گزارش اسپوتنیک، جاناتان بارنت وکیل گرت بیل مدعی شده که با وجود تاثیر بحران کروناویروس روی باشگاه‌ها و همچنان رئال مادرید دستمزد این بازیکن کاهش نمی‌یابد.

جاناتان می‌گوید: "دستمزد این بازیکن به دلیل همه‌گیر شدن کروناویروس کاهش نمی‌یابد و او در هتل باشگاه قرار دارد تا خود را بهتر اداره کند."

بارنت در ادامه توضیح می‌دهد که بازیکنان نباید کسانی باشند که پس از بحران کووید 19 قیمت سقوط درآمدها را پرداخت نمایند.

ارزش‌های آینده اسپانسرها، درآمد روزانه و معاملات تلویزیونی نامشخص است زیرا قرنطین جهانی همه ورزش‌های سطح بالا را متوقف کرده اما بارنت فکر می‌کند بازیکنان که شغل‌های کوتاهی دارند جاذبه‌های ستاره‌ای مورد نیاز برای اطمینان از فوتبال در صورت‌حساب بالا هستند.

وی به رادیو بی‌بی‌سی گفت: "من دستمزد بازیکنان را نمی‌بینم که مطمئناً کاهش می‌یابد. مطمئناً "بیشتر بازیکنان قرارداد دارند، آنچه من می‌بینم این است که شاید باشگاه‌ها باید ببینند که چگونه باشگاه خود را کمی بهتر اداره می‌کنند. هواداران می‌بینند بازیکنان بازی می‌کنند، هیچ کس نمی‌آید رئیس بازی را ببیند که [بازیکنان] چیزی است که پول را روی میز قرار می‌دهد. این مسئله نیست که بازیکنان درآمد کمتری داشته باشند زیرا این یک دوره کوتاه برای کسب درآمد است."

از بارنت سؤال شد که آیا روزهای هزینه‌های نقل و انتقالات عظیم پایان یافته و اگرچه تصدیق می‌کند که افت اولیه‌ای وجود خواهد داشت اما او بعید  می‌داند این روند دوام کند:  "من فکر می‌کنم در کوتاه مدت [افت خواهد کرد] اما در دراز مدت نه. [نقل و انتقالات عظیم] باز خواهند گشت. ارزش‌های بازار برمی‌گردند."

با توجه به اینکه رویکرد باشگاه‌ها باید مدنظر گرفته شود بارنت اضافه کرد: "شما فقط باید با نگاهی دقیق ببیند و بگویید "امسال نمی‌توانم هزینه خود را بپردازم تا امسال این کار را نکنم. اگر آنها قادر به پرداخت هزینه نیستند آنها این کار را نمی‌کنند. هیچ کس نمی‌خواهد آنها را مجبور کند."

او افزود: "آنها می‌توانند برای هر بازیکنی پول ارائه دهند. اگر برای بازیکن مناسب باشد خوب است، اگر اینگونه نباشد در آنجا می‌ماند یا در جایی دیگر می‌رود. بعد از معامله تلویزیونی آنها [باشگاه‌ها] امیدوار خواهند بود یا به محض بازگشت هواداران ممکن است مجدداً در وضعیت بهتری قرار بگیرند. پس از آن حمایت مالی آنها بالا می‌رود و همه این موارد برمی‌گردد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала