Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال حضور اوبامیانگ در بارسلونا وجود دارد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر اوبامیانگ Футбол. Лига Европы. Матч "Боруссия (Дортмунд) - "Краснодар"
اوبامیانگ Футбол. Лига Европы. Матч Боруссия (Дортмунд) - Краснодар - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا در صورتی که لاوتارو مارتینز را جذب نکند برای خرید پیر امریک اوبامیانگ اقدام خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک وبه نقل از نشریه انگلیسی «دیلی میل»، باشگاه بارسلونا در تلاش است تا لاوتارو مارتینز ستاره آرجنتینی تیم اینتر ایتالیا را جذب کند اما قیمت این بازیکن 98 میلیون پوند است و احتمال دارد انتقال مارتینز قطعی نشود چراکه شیوع ویروس کرونا درآمدهای بارسلونا را به شدت کاهش داده است.

Борьба за мяч между футболистами Пьером-Эмериком Обамеянгом и Давидом Луисом в финальном матче Лиги Европы Челси - Арсенал (29 мая 2019). Баку - اسپوتنیک افغانستان
اوبامیانگ می‌ماند یا می‌رود؟

بر اساس این گزارش، در صورتی که بارسلونا نتواند مبلغ لازم برای جذب مارتینز را فراهم نکند، احتمال مذاکره با باشگاه آرسنال برای خرید پیر امریک اوبامیانگ بسیار زیاد است. ستاره گابنی توپچی‌ها تصمیم به جدایی دارد و بدون تردید از پیشنهاد بارسلونا استقبال خواهد کرد.

این در حالی است که تنها یک سال دیگر از قرارداد اوبامیانگ با آرسنال باقی مانده و اگر این باشگاه نتواند قرارداد او را تمدید کند، مجبور  است او را بفروشد یا با ریسک جدایی او به صورت آزاد در تابستان سال آینده روبرو شود. اوبامیانگ که در جنوری 2018 به آرسنال پیوست.

 او در این مدت در 97 بازی برای توپچی ها، 61 گل به ثمر رساند اما علی رغم درخشش این ستاره گابنی، توپچی ها در این مدت نتایج چندان خوبی کسب نکردند و در این فصل نیز شانس چندانی برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم اول لیگ برتر ندارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала