هکرهای ایرانی برای نفوذ به سایت ستاد انتخاباتی ترامپ حمله کردند

© Depositphotos.com / Gorodenkoffهکرهای ایرانی به حساب‌های کاربری ستاد انتخاباتی ترامپ و بایدن حمله کردند
هکرهای ایرانی به حساب‌های کاربری ستاد انتخاباتی ترامپ و بایدن حمله کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت گوگل می گوید که هکرهای ایرانی و چینایی در تلاش هک کردن حساب‎کاربری ستاد ترامپ و بایدن بودند.

به گزارش اسپوتنیک، شین هانتلی، رئیس گروه کاری گوگل در رابطه با تحلیل و آنالیز تهدیدات سایبری در صفحه توییترش نگاشته است که هکرها از ایران تلاش کردند که حساب‌های کاربری کارمندان ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا هک کنند، همچنان هکرها چینایی نیز در تلاش بودند به همین روش حساب‌های کاربری کارمندان ستاد انتخاباتی جو بایدن را هک نمایند.

پنتاگون برای هک‌کردن ماهواره، هکر استخدام می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
پنتاگون برای هک‌کردن ماهواره، هکر استخدام می‌کند

او افزود: "اخیر گروه کار "گوگل" مشاهد کرده است گروهی از چین، حساب‌های کاربری کارمندان دفتر بایدن و گروهی از ایران حساب‌های کاربری کارمندان ستاد انتخاباتی ترامپ را مورد هدف قرار داده است، این باعث شد تا کارمندان دفتر ترامپ با استفاده از فیشینگ  یا "رمزگیری" کار کنند. هیچ مدرکی مبنی بر هک شدن حساب‌های کاربری وجود ندارد".

او گفت: "ما هشدارهای خود را در مورد حملات دولت به کاربران ارسال کردیم، و همچنان به در مورد به مقامات اجرای قانون گزارش دادیم".

گفتنی‌ست که چندی پیش شرکت مایکروسافت اعلام کرد که هکرهای ایرانی از دو سال پیش تا کنون هزاران فرد و بیش از 200 شرکت امریکایی را مورد حمله سایبری قرار داده ‌اند.همچنان بربنیاد گزارش روزنامه وال استریت ژورنال این حملات سایبری صدها میلیون دالر خسارت به جای گذاشته است. این هکرها در این حملات موفق به حذف اطلاعات یا سرقت آنها از روی کامپیوترها شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала