Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

الگوی پیانیچ زیدان است، اما او عاشق بارساست

© Photo / Instagram / miralem_pjanicمیرالم پیانیچ
میرالم پیانیچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دوست صمیمی میرالم پیانیچ میگوید که این هافبک بوسنیایی عاشق بارسلونا است و هیچ یک از بازی های این تیم را از دست نمی دهد.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است که اخباری مبنی بر انتقال میرالم پیانیچ به بارسلونا شنیده می شود اما طی چند روز اخیر، شایعات در خصوص پیوستن این بازی‌ساز بوسنیایی یوونتوس به بارسلونا کم تر شده است. آدیس یونوزوویچ، دوست صمیمی میرالم پیانیچ در مصاحبه با اسپورت، در خصوص رویای پیانیچ برای بازی در بارسلونا صحبت کرد:

میرالم پیانیچ دوران درخشانی در سری آ داشته و می داند که اکنون می تواند برای هر باشگاه بزرگی در دنیا به میدان برود. پیانیچ در ایتالیا تمام جام ها را برده و هر فصل، استعداد و توانایی های خود را بیش از پیش به اثبات می رساند. علاقه بارسلونا به پیانیچ باعث تعجب من نشد. این را نباید بگویم اما بازی برای بارسلونا همیشه یک رویا برای پیانیچ بوده است. او هیچ یک از بازی های بارسلونا را از دست نمی دهد زیرا عاشق سبک بازی و فلسفه بارسلونا است. پیانیچ می تواند در هر باشگاهی در جهان بازی کند.

View this post on Instagram

A post shared by Barca7xi 🔵🔴 (@barca7xi) on

درست است که پیانیچ، زین الدین زیدان را به عنوان یک فوتبالیست قبول دارد اما از نظر فوتبالی، شکی در این نیست که میرالم عاشق بارسلونا است. راستش را بخواهید، نمی دانم پیانیچ تصمیم به ترک یوونتوس خواهد گرفت یا نه. او تا وقتی که در یوونتوس باشد، تمام تلاشش را برای موفقیت این تیم انجام می دهد چون او بازیکنی صد درصد حرفه ای است. او می خواهد با یوونتوس فاتح تمام جام ها شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала