Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شانس اول قهرمانی در لیگ قهرمانان از دید کلوپ

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کلوپ
کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی لیورپول به این باور است که بایرن مونیخ شانس بلندی برای فتح لیگ قهرمانان برخوردار است.

به گزارش اسپوتنیک، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول به این بارو است که بایرن مونیخ از شرایط خوبی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برخوردار است. کلوپ معتقد است که باورایایی‌ها برای کسب موفقیت به مقداری شانس هم نیاز دارند.

Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان
کلوپ به دنبال همکاری مجدد با دمبله
سرمربی سرخ پوشان لندن در این مورد اظهار داشت:«بایرن مونیخ شانس خوبی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد. هم اکنون شرایط آنان بسیار خوب به نظر می‌رسند و نمی‌توانید حرف دیگری بزنید. تمامی موارد به آرامی و در شرایطی هموار پیش می‌رود و بازیکنان مصدوم نیز بازگشته‌اند. البته دراین مورد شما برای فتح عناوین بزرگ به کمی شانس هم نیاز دارید. برای فتح این لیگ البته باید بهترین یازده نفر خود را در اختیار داشته باشید.»
سرمربی آلمانی در پایان صحبت‌هایش گفت:«به صورت کلی همه فاتحان لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های اخیر چنین شرایطی را داشته‌اند و این موضوع مهمی است. از همین‌رو من به این باورم  که بایرن بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد، زیرا حتی اگر بازیکنی متحمل آسیب‌دیدگی جزئی هم بشوند، می‌توانند تا زمان برگزاری لیگ قهرمانان بهبود یابد. این بدون تردید می تواند یک مزیت بزرگ باشد. اگر بایرن فاتح تمامی جام‌ها شود به آنها تبریک خواهم گفت

لیورپول در آخرین بازی خود پیش از شیوع ویروس کرونا شکست تلخی در آنفیلد برابر اتلتیکومادرید متحمل شد تا رویای فتح دوباره لیگ قهرمانان برای کلوپ و تیمش نقش برآب شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала