Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امیر محمد برادر شریف محمد هم دعوت تیم ملی افغانستان را پذیرفت + عکس

© AFFشریف محمد
شریف محمد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برادر شریف محمد مدافع تیم ملی فوتبال افغانستان دعوت انوش دست‌گیر را برای پیوستن به جمع بازیکنان شیران خراسان پذیرفت.

امیر محمد برادر شریف محمد هم دعوت تیم ملی افغانستان را پذیرفت + عکس

برادر شریف محمد مدافع تیم ملی فوتبال افغانستان دعوت انوش دست‌گیر را برای پیوستن به جمع بازیکنان شیران خراسان را پذیرفت.

امیر محمد متولد 23 فبروری 1996 در ماخاچ‌قلعه می‌باشد و هافبک هجومی باشگاه لژیون دینامو ماخاچ قلعه در دسته سوم فوتبال روسیه است، این بازین توانایی بازی به عنوان وینگر سمت چپ و مهاجم نوک را هم دارد، وی 187 سانتی متر قد داشته و 24 ساله است.

وی در ابتدای فصل جاری یعنی اول جولای 2019 به لژیون دینامو پیوسته و در این فصل از رقابت‌های پی‌اف‌ال دسته سوم فوتبال روسیه در 16 بازی 2 گل برای این تیم زده است و چهار کارت زرد نیز دریافت کرده است. وی همچنین در یک بازی در رقابت‌های جام حذفی روسیه یک گل زده است.

غیر از لژیون دینامو وی سابقه‌ی چندین دوره حضور در آنژی ماخاچ قلعه را دارد که فوتبال خود را با برادرش شریف محمد از همین تیم شروع کرده بود، وی همچنین در تیم‌ کواسار مسکو نیز سابقه بازی دارد، ارزش این بازیکن در بازار نقل‌وانتقالات و در وب‌سایت ترنسفر مارکت 250 هزار یورو تخمین زده شده است.

انوش دست‌گیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان با انتشار پستی در صفحه رسمی فیس‌بوک خود رسماً از پیوستن امیر محمد ستاره‌ی افغانستانی‌الاصل حاضر در دسته سوم روسیه به تیم ملی خبر داد.

دست‌گیر در این پُست نوشت: "خبر خوش برای هموطنان و فوتبال دوستان عزیز امیر محمد تصمیم گرفت برای تیم ملی فوتبال افغانستان بازی کند. چند وقت پیش او را به تیم ملی دعوت کردم اما بنا بر قوانین لیگ دسته اول فوتبال روسیه یک بازیکن که عضویت در یکی از تیم های لیگ دسته اول روسیه را می داشت، نمی توانست به تیم ملی اش بازی کند اما شوق و علاقه یی که امیر محمد برای بازی کردن در تیم ملی فوتبال افغانستان را داشت می خواهد لیگ روسیه را ترک کند و شامل لیگ های دیگر شود.
از این رو امیر محمد را به تیم ملی افغانستان خوش آمدید می گویم و در بازی های باقی مانده مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا او را در ترکیب خواهیم داشت.🇦🇫⚽️"

بدین ترتیب امیر محمد نیز مثل برادرش شریف محمد دعوت تیم ملی را پذیرفت و از این به بعد در مسابقات آتی تیم ملی باید شاهد حضور این بازیکن در تیم ملی فوتبال افغانستان باشیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала