Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناتوانی بارسا از خرید لاوتارو

© REUTERS / SERGIO PEREZУдар Лаутаро Мартинеса по воротам
Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی شده، که این تیم برعلاوه نداشتن پول نقد برای خرید مهاجم اینتر، توانایی فروش بازیکنان‌اش را نیز ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال بارسلونا از مدت‌هاست به‌دنبال جذب جایگزین بلند مدت برای لوییز سوارز مهاجم اروگو‌ئه‌ای خود می‌گردد و لاوتارو مارتینز مهاجم آرجنتینی اینتر بدون شک نفر اول بلوگرانا برای این امر می‌باشد.

لاوتارو اما بند فسخ قرارداد 111 میلیون یورویی دارد که برای بارسلونا خیلی گران و فراتر از توان مالی این تیم به‌نظر می‌رسد و به‌همین دلیل بارسا قصد وارد کردن بازیکنان خود برای کاهش قیمت این بازیکن در معامله با اینتر را دارد.

اینتر در صورتی پیشنهاد پول نقد با بازیکن را قبول خواهد کرد که بارسلونا 90 میلیون یورو پول نقد به‌علاوه‌ی یک بازیکن را در این معامله جای دهد.

حالا فران‌سسک آگیلار خبرنگار روزنامه‌ی موندو دیپورتیوو چاپ ایالت کاتالونیا مدعی شده که باشگاه بارسلونا که با رکود مالی مواجه است، شرایط بدی را در زمینه فروش بازیکنان خود نیز پشت سر می‌گذارند.

View this post on Instagram

A post shared by Mundo Deportivo (@mundodeportivo) on

قرنطینه و تعطیلی رقابت‌های فوتبال از یک سو و ضررهای مالی باشگاه از سوی دیگر باعث ناتوانی بلوگرانا از خرید بازیکن مورد علاقه‌ی لیونل مسی شده است.

بارسلونا همچنین قصد خرید میرالم پیانیچ ستاره بوسنیایی یوونتوس را نیز دارد که باز هم بخاطر ضعف مالی، توانایی پرداخت پول نقد از بارسا فراتر از انتظار است به همین دلیل باشگاه یوونتوس برای این معامله آرتور ملو هافبک طراح برازیلی آبی‌واناری‌ها را درخواست کرد که با رد این معاوضه توسط خود آرتور، بارسایی شدن پیانیچ نیز منتفی شد.

در همین حال آرتورو ویدال و عثمان دمبله از نزدیک‌ترین بازیکنان بارسا به دروازه‌های خروجی هستند که البته هیچ‌کدام از این دو قصد خروج از این تیم را ندارد و تنها خود بارسونا مایل به فروش آن‌ها است و اگر بارسلونا بتواند آنها را با قیمت‌های مناسب به‌فروش برساند موفقیت بزرگی رد راه‌ جذب ستاره‌های مورد نظر خود در آینده برداشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала