قدرت نمایی فنلاند در مقابل روسیه؛ فورمیشن پیاده روی فیل ها جنگنده‌های اف/ای-18

© Photo / Ilmavoimatقدرت نمایی فنلاند در مقابل روسیه؛ فورمیشن پیاده روی فیل ها جنگنده‌های اف/ای-18
قدرت نمایی فنلاند در مقابل روسیه؛ فورمیشن پیاده روی فیل ها جنگنده‌های اف/ای-18 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
32 فروند جنگنده اف-ای-18 نیروی هوایی فنلاند به مناسبت روز ملی پرچم کشور، فورمیشن پیاده روی فیل‌ها را انجام دادند.

به گزارش اسپوتنیک، نیروی هوایی فنلاند در صفحه رسمی توییتر خود تصاویر و ویدیو های مربوط به فرومیشن پیاده روی فیل‌ها 32 فروند جنگنده چندمنظوره‌ای اف/ای-18 را منتشر کرد.

مراسمی که به مناسبت روز ملی پرچم برگزارش شد، چهار چهار جنگنده در گروه‌ها تقسیم شده بودند و پرواز خود را از هلسینکی به ایوالو انجام دادند.

نشریه (The Drive) خاطر نشان می‌کند که فنلاند از این طریق توانایی خود را برای مقابله با حمله احتمالی روسیه نشان داده است.

این نشریه می‌نویسد که جنگنده‌های اف/ای-18 نیروی هوایی فنلاند قادر به پرتاب بمب‌های AGM-154 و AG-158A است که برای مهار کردن دفاع راکتی استفاده می‌شود.

در ماه نوامبر سال 2018 میلادی، ویدیویی از پرواز 35 فروند جنگندۀ اف35 از پایگاه هوایی هیل در یوتا امریکا منتشر شد که آمادگی عملیات بال‌های 388 و 419 نیروی هوایی امریکا را آزمایش کرد.

حرکت Elephant walk یا «پیاده روی فیل ها»، یکی از هیجان انگیز ترین و زیباترین حرکات جنگنده ها و بمب افکن ها در هنگام تاکسی روی باند فرودگاه است که از زمان جنگ جهانی دوم و زمان بمباران های سنگین 1944 که صدها بمب افکن و جنگنده را به پرواز میطلبید ، ابداع و استفاده شد. Elephant Walk بدون شک در کنار رژه ی هر ساله ی پیروزی ارتش روسیه در میدان سرخ که نمادی از رژۀ حماسه برانگیز 7 نوامبر 1941 ارتش سرخ در هنگام نبرد مسکو و یادآور پیروزی شوروی بر آلمان نازی بود، سمبولی نوستالژیک از جنگ جهانی دوم و نبردهای هوایی عظیم آن به شمار میاید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала