Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فن دبیک یا گریلیش کدام منچستری می‌شود؟

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر فن دبیک
فن دبیک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستر یونایتد در پنجره نقل‌وانتقالات آینده قصد خرید یک هافبک طراح و ترازه اول را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، درحالی که شایعات حاکی از انتقال دونی فن ده بیک به رئال مادرید بود، حال منچستریونایتد برای جذب این هافبک هلندی با باشگاه آژاکس وارد مذاکره شده است.

به گزارش دِ  تلِگراف هالند، منچستریونایتد مذاکرات خود را با باشگاه آژاکس برای جذب دونی فن ده بیک در هفته جاری آغاز کرده است و مسئولان این تیم در تلاش هستند تا فن ده بیک را از رئال مادرید هایجک کنند. باشگاه آژاکس دیگر نمی تواند برای دریافت پیشنهاد از سوی رئال مادرید برای فن ده بیک صبر کند و اگر پیشنهاد مناسبی دریافت کند، حاضر است او را به منچستریونایتد بفروشد. این بازیکن هلندی می خواهد در تابستان جاری راجع به آینده اش تصمیم گرفته شود. با توجه به رابطه بسیار خوب اد وودوارد، مدیر اجرایی منچستریونایتد با ادوین فن در سار، مدیر اجرایی باشگاه آژاکس، احتمال انتقال فن ده بیک به منچستریونایتد بسیار زیاد به نظر می رسد. با توجه به خسارت هایی که باشگاه رئال مادرید به خاطر شیوع ویروس کرونا متحمل شده است، احتمال کمی وجود دارد که مسئولان این تیم برای جذب فن ده بیک اقدامی کنند.

View this post on Instagram

A post shared by The United Circle (@theunitedcircle) on

در همین حال روزنامه میرور انگلستان مدعی شده است که جک گریلیش هافبک ملی پوش انگلیسی باشگاه آستون ویلا که عملکردی بسیار درخشان در این فصل داشته و یکی از بهترین هافبک های فصل لیگ برتر انگلستان بوده است، اکنون هدف شماره یک منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی جلوتر جیدون سانچویی است که بوروسیا دورتموند حاضر نیست قیمت 100 میلیون پوندی خود را برای ستاره انگلیسی پایین بیاورد.

در چند هفته گذشته منچستریونایتد در حال تکمیل بررسی‌های پیش‌زمینه‌ای در مورد جک گریلیش است و هنوز هم ممکن است که انتقال و خرید احتمالی که چشم‌انداز طولانی مدت مورد انتظار آنها یعنی جود بلینگام ستاره بیرمنگام نیز ثمر داشته باشد.

View this post on Instagram

A post shared by Jack Grealish (@jackgrealish) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала