سفیر افغانستان در ایران: راننده و باند قاچاق انسان پدیدآورنده رخداد آتش سوزی موتر در یزد است + ویدیو

© سفارت افغانستان در تهرانسفیر افغانستان در ایران: راننده و باند قاچاق انسان پدیدآورنده رخداد آتش سوزی موتر در یزد است + ویدیو
سفیر افغانستان در ایران: راننده و باند قاچاق انسان پدیدآورنده رخداد آتش سوزی موتر در یزد است + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفیر افغانستان در ایران پدیدآورنده رخداد آتش سوزی موتر شهروندان افغانستان را راننده و باند قاچاق خواند.
دیدار سفیر افغانستان در تهران از زخمیان رخداد آتش سوزی موتر مهاجران افغانستانی در شهر یزد - اسپوتنیک افغانستان
دیدار سفیر افغانستان در تهران از زخمیان رخداد آتش سوزی موتر مهاجران افغانستانی در شهر یزد

به گزارش اسپوتنیک، عبدالغفور لیوال سفیر افغانستان در ایران در پیوند به رخداد آتش سوزی موتر حامل شهروندان افغانستان در یک مصاحبه گفت، که باور داریم، که پدیدآورنده حادثه یزد راننده و باند قاچاقچی انسان است.

او در ادامه گفت، که پیوندهای دو کشور برای ما همه است و نباید این رخدادهای تلخ دست آویز تیرگی پیوندهای دو کشور همسایه، دوست، مسلمان، همزبان و دارای پیوندهای تاریخ شود.

او در ادامه افزود، که استانداری یزد وعده سپرده است که جدا این رخداد را پیگیری خواهد شد و مراجع قضایی در جریان است که راننده دستگیر و مجازات شود.

او همچنان درباره میزبانی ایران از مهاجران افغانستانی گفت، که برای میزبانی مهاجران از ایران سپاسگزاری می کنیم.

یادآوری می کنیم، که پیش از این ویدیوی در سایت های اجتماعی از آتش گرفتن موتر حامل شهروندان افغانستان به نشر رسیده بود، که در آن یکتن از این شهروندان افغانستان برای خاموش کردن آتش لباس های خود خواستار آب می شود و به همین منظور شهروندان افغانستان در جریان چند روز پیامک های را با جمله «کمی آب بیاورید، سوختم» برای دادخواهی این مهاجران در سایت های اجتماعی شریک می سازند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала