Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکن فوتبال که بیشتر از رونالدو و مسی سرمایه دارد+عکس

© Photo / Twitter/UEFACristiano Ronaldo, Lionel Messi
Cristiano Ronaldo, Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فائق بولکیا بازیکن سابق چلسی و بازیکن فعلی لسترسیتی، 18 برابر رونالدو و 50 برابر لیونل مسی سرمایه دارد و ثروت‌مندترین بازیکن فوتبال شناخته می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، مجله اقتصادی فوربس، چند روز قبل فهرست بازیکنان ثروت‌مند فوتبال را منتشر کرد که براساس آن رونالدو، مسی و نیمار سه بازیکن فوتبال بودند که بیشتر سرمایه را از درک بازی فوتبال کسب کرده اند.

اما سرمایه‌ترین بازیکن فوتبال، بازیکن لسترسیتی است که 18  میلیارد یورو سرمایه دارد، یعنی 18 برابر رونالدو که تازه به آن رسیده است، 45 برابر دیوید بکام و بیش از 50 برابر دارایی‌های لیونل مسی.

View this post on Instagram

A post shared by Faiq Jefri Bolkiah (@fjefrib) on

براساس گزارش آ.اس، فائق بولکیا برادرزاده پادشاه بروئنی ثروت‌مندترین بازیکن فوتبال است که بیشتر از هر بازیکن دیگر سرمایه دارد.

او فوتبالش را به عنوان یک بازیکن بسیار جوان در باشگاه نیوبری آغاز کرد و  در سال 2009 به ساوتهمپتون پیوست. بولکیا پس از ساوتهمپتون راهی چلسی شد و بعداً با قراردادی راهی لستر شد و در حال حاضر برای این باشگاه توپ می‌زند.

View this post on Instagram

A post shared by Faiq Jefri Bolkiah (@fjefrib) on


بولکیا در تیم ملی برونئی  بازی می‌کند و کاپیتان تیم ملی کشورش نیز است. او 9 بازی برای تیم ملی کشورش انجام داده است اما برای باشگاهش تا حالا به صورت رسمی به میدان نرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала