Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکن پی‌اس‌جی: مورینیو بهترین مربی جهان است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر خوزه مورینیو
خوزه مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آندر هررا بازیکن اسپانیایی پاریسن جرمن که در یونایتد زیر نظر مورینیو کار کرده است، این مربی را بهترین مربی جهان عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خوزه مورینیو سرمربی پرتگالی که به آقای خاص معروف است، در حال حاضر هدایت تاتنهام را به عهده دارد و قبل از این تیم هدایت منچستریونایتد را به عهده داشت و با این تیم افتخاراتی نیز کمایی کرد.

Футболист Криштиану Роналду - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
وقتی مورینیو اشک رونالدو را در آورد

آندره هررا ستاره اسپانیایی پاریسن‌جرمن که در زمان هدایت مورینیو در یونایتد توپ می‌زد، در گفت‌وگویی این مربی را بهتری مربی فوتبال عنوان کرد و از خاطرات خوبش با این مربی یاد کرد.

هررا به The Athletic گفت:" مورینیو بهترین سرمربی جهان است. من واقعاً جلسات تمرین او را دوست داشتم. او با دستیارش ریو فریرا، یک تیم فوق العاده بودند. ما یک رابطه عالی داریم سال اول فوق العاده بود، ما سه قهرمانی کسب کردیم. سال دوم، ما در لیگ برتر 84 امتیاز کسب کردیم و به مقام دوم رسیدیم. ما فینال جام حذفی را از دست دادیم اما اگر آن بازی را بخاطر بسپارید، خیلی بهتر از چلسی بازی کردیم. درست است که شش ماه گذشته کمی متفاوت بود زیرا او اختلافاتی با باشگاه داشت. وقتی می بینید سرمربی شما با باشگاه مقابله می کند، شما نمی‌توانید بهتر عمل کنید. همه چیز روی جلسه تمرین تأثیر می گذارد، همه چیز بر کار روزانه تأثیر می گذارد".

این در حالی‌ست که هررا قبل از جدایی مورینیو از یونایتد به صورت رایگان جدا شد و راهی پاریسن‌جرمن شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала