Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی‌یونگ: حتا نصیحت‌های مسی در نتایج بازی تاثیرگذار است

© REUTERS / Albert GeaИгрок "Барселоны" Лионель Месси празднует третий забитый гол в матче с "Леганесом"
Игрок Барселоны Лионель Месси празднует третий забитый гол в матче с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک هالندی بارسلونا در پیوند به تفاوت‌های نقش بازی‌اش در این تیم و تیم ملی کشورش صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک  و به نقل از سایت «گل»، فرانکی دی‌یونگ هافبک هالندی بارسلونا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در مورد نقش‌اش در بارسلونا و تیم ملی هالند و همچنان در مورد حضور لیونل مسی در بارسلونا گفتگو کرده است. پیش از این نز رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هالند بارها به تفاوت نقش فرانکی دی یونگ زیر نظر او و بارسلونا اشاره کرده و این موضوع را دلیل افت این بازیکن دانسته است.

وسلی اسنایدر بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال هالند - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
استعداد ام در حد مسی و رونالدو بود
این هافبک هالندی در بخش نخست صحبت‌هایش به ستایش از فوق ستاره بارسلونا پرداخت و گفت:«وقتی لیونل مسی با شما صحبت کرده و به شما توصیه ای می کند، باید آن را انجام دهید. مسی بهترین بازیکن جهان است و اگر او راهنمایی کند بهتر است گوش دهید. مسی گاهی اوقات می گوید شما باید بیشتر در عمق باشید یا در کناره بازی کنید، شاید این چیزهای کوچکی باشد اما سرنوشت بازی را تعیین می کند.»
دی یونگ در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد حضورش در بارسلونا گفت:«رویای من بود که برای بارسلونا بازی کنم. آنها باشگاه مورد علاقه من در خارج از هالند بودند و وقتی نشان دادند که واقعا علاقمند به خریدن هستند، انتخاب ساده تر بود. من از دوران کودکی دوست داشتم برای بارسلونا بازی کنم و حضور در ترکیب این تیم برایم مانند رویا بود
هافبک هالندی در پایان اظهار داشت:«در آژاکس و در تیم ملی هالند، من نقش متفاوتی داشتم، اما اینجا ما با دو هافبک دفاعی بازی می کنیم. من با این موضوع مشکلی ندارم و می توانم خودم را تطبیق دهم، اما باید در آینده پیشرفت کنم. برای من بهترین حالت این است که نه هافبک دفاعی صرف و نه هافبک هجومی تمام و کمال باشم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала