Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نتیجه فرجام خواهی سیتی، این هفته مشخص می‌شود

© REUTERS / Jon SuperManchester City
Manchester City - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دادگاه داوری ورزش، این هفته در مورد درخواست تجدید نظر باشگاه منچسترسیتی در مورد ممنوعیت دو ساله این تیم از رقابت‌های اروپا، تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، چند ماه قبل اتحادیه فوتبال اروپا، باشگاه منچسترسیتی را به دلیل نقض قوانین مالی یوفا و به اتهام سندسازی و اعلام غیرواقعی رقم درآمدهایش برای توجیه خریدهای نجومی بین سال‌های 2012 تا 2016 به مدت دو سال از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا محروم و 30 میلیون یورو جریمه کرد.

Кевин Де Брейне во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
خبر بد برای سیتی در مورد دی بروینه

این باشگاه پس از اعلام این حکم فیفا به دادگاه داوری ورزش مراجعه کرد و این تصمیم یوفا را غیرعادلانه خواند.

باشگاه سیتی معتقد است که این باشگاه هیچ کار خلافی را مرتکب نشده است و اسنادهایی‌که یوفا در دست دارد، چیزی را ثابت نمی‌کند.

دادگاه داوری ورزش(CAS) قرار است این هفته در مورد فرجام خواهی سیتی جلسه برگزار کند و نتیجه این فرجام خواهی پس از چندین جلسه مشخص خواهد شد.

نخستین جلسه قرار است فردا برگزار شود و دیوید پنیک، یکی از وکلای نام آشنا که روز 20 هزار یورو دستمزد دارد، به نمایندگی سیتی در این جلسه اشتراک خواهد داشت.

تصمیم دادگاه داوری ورزش، روی برنامه‌های سیتی تأثیر مستقیم خواهد داشت و اگر این نهاد تصمیم یوفا را تایید کند، برخی ستاره‌های این تیم همانند رحیم استرلینگ و کوین دی‌بروینه از این تیم برای کسب جام قهرمانی اروپا، این تیم را ترک خواهند کرد.

این در حالی‌ست که سران سیتی معتقد اند که این حکم یوفا را توسط دادگاه باطل خواهند ساخت و باور کامل به این موضوع دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала