Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هم‌تیمی سابق رونالدو: کریس همانند جردن رقابت طلب است

© REUTERS / Susana VeraReal Madrid's Cristiano Ronaldo gestures during a ceremony for his contract renewal at Santiago Bernabeu stadium in Madrid, Spain, November 7, 2016. REUTERS/Susana Vera
Real Madrid's Cristiano Ronaldo gestures during a ceremony for his contract renewal at Santiago Bernabeu stadium in Madrid, Spain, November 7, 2016. REUTERS/Susana Vera - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رودریگو تیو، هم‌تیمی رونالدو در اسپورتینگ لیسبون، این بازیکن را به مایکل جردن تشبیه کرد و مدعی شد که هر دو رقابت طلب اند.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در باشگاه اسپورتینگ لیسبون چهره شد و در یکی از بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا، دل فرگوسن را به دست آورد و در نهایت راهی یونایتد شد.

Cristiano Ronaldo, Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
بازیکن فوتبال که بیشتر از رونالدو و مسی سرمایه دارد+عکس

رودریگو تیو، هم‌تیمی رونالدو در اسپورتینگ در گفت‌وگویی در مورد دوران حضور او در اسپورتینگ صحبت کرد و او را به مایکل جردن تشبیه کرد.

او به نشریه آبولا در این مورد گفت:" رونالدو حتی در روز مسابقه به تمرین انفرادی می‌پرداخت و می‌خواست در همه بازی‌ها برنده باشد. ما گاهی فوتسال، بیلیارد و وزنه برداری انجام می‌دایم و او در همه بازی‌ها برنده بود. رونالدو هم مانند مایکل جردن رقابت طلب است و دوست دارد برنده شود".
او در ادامه در مورد رابطه خوبش با رونالدو صحبت کرد و چنین گفت:" ما رابطه خوبی باهم داشتیم و در روز تولدم همسرم برایم هدیه گران بهایی داد و وقتی آن را بازی کردم، پیراهن یوونتوس با امضأ رونالدو بود که خوشحال شدم اما نداستم چگونه آن را از رونالدو گرفته بود".

این در حالی‌ست که رونالدو پس از رفتن به منچستریونایتد در مسیر اسطوره شدن گام برداشت و در حال حاضر یکی از بهترین‌های تاریخ  فوتبال است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала