Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پس از پیوستنم به بارسا، احترام بیشتری می‌شوم

© Sputnik / Михаил Сербин /  مراجعه به بانک تصاویر مارتین برایت‌وایت بازیکن بارسلونا Russia World Cup Peru - Denmark
مارتین برایت‌وایت بازیکن بارسلونا Russia World Cup Peru - Denmark - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارتین برایت‌ویت مهاجم دنمارکی بارسلونا، اعتراف می‌کنند که پس از پیوستن به این تیم، دنیای متفاوتی را تجربه کرده است.

به گزارش اسپوتینک، باشگاه بارسلونا پس از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی و مصدومیت طولانی مدت عثمان دمبله، مجبور شد از سازمان لالیگا جواز خرید بازیکن به صورت اضطراری دریافت کند و پس از اخذ مجوز مبلغ فسخ قرارداد مارتین برایت‌ویت را به لگانس پرداخت و این بازیکن دنمارکی را به خدمت گرفت.

مارتین برایتویت - اسپوتنیک افغانستان
وستهام آماده خرید برایتویت

این بازیکن که بازی‌های زیادی برای بارسلونا انجام نداده است، با بازگشت سوارز شانس اندکی برای حضور در بازی‌ها خواهد داشت، اما با آن هم از شرایطش در این باشگاه راضی است و از بودن در این باشگاه احساس غرور می‌کند.

برایت‌ویت این موضوع را در گفت‌وگویی با «گول دات کام» بیان کرد و مدعی است که مردم پس از پیوستنش به بارسا، به او بیشتر احترام می‌کنند.

او در این مورد گفت:" پس از آمدن به بارسا، خیلی چیزها تغییر کرد زیرا اکنون من در بزرگترین باشگاه جهان هستم، بنابراین مردم به گونه ای دیگر به من نگاه می کنند و مرا بیشتر می شناسند زیرا چهره من اکنون بیشتر آشنا است. من واقعاً احساس غرور می‌کنم و خودم را به این موضوع افتخار می‌کنم. دوست نداشتم آن‌طور از لگانس جدا شوم اما مجبور بودم آن باشگاه را ترک کنم. اکنون من روی بارسلونا متمرکز هستم. من بهترین‌ها را برای هم‌تیمی‌های سابق و باشگاه سابق خود می خواهم".

این در حالی‌ست که توقف  سه ماهه بازی‌ها به دلیل ویروس کرونا، به نوعی خرید برایت‌ویت را اشتباه ثابت کرد و سوارز به میادین بازگشت و این بازیکن شانس حضور را به عنوان بازیکن ثابت از دست خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала