Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس - دمبله؛ انتقال قرضی در تابستان؟

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک نشریه اسپانیایی از علاقه بانوی پیر ایتالیا به جذب دمبله ستاره مصدوم بارسا خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه اسپانیایی «موندو دپورتیوو» مدعی شد، باشگاه یوونتوس در حال بررسی احتمال خرید قرضی عثمان دمبله از بارسلونا است. دمبله در بارسلونا بیشتر لحظات مصدوم و آسیب دیده بوده است. او برای بارسلونا در فصل جاری تنها 5 بازی لالیگایی را به ثبت رسانده است.

دمبله - اسپوتنیک افغانستان
لیورپول نگران مصدومیت دمبله

یوونتوس اما به دلیل پا به سن گذاشتن خوان کوادرادو قصد دارد برای فصل جدید نیروی تازه به قسمت های کناری خود تزریق کند. از طرفی مائوریسیو ساری به برنادسکی اعتقاد ندارد و برای همین یووه شرایط انتقال دمبله را بررسی می کند. دمبله 23 ساله 3 فصل پیش با مبلغی در حدود 105 میلیون یورو از دورتموند راهی نیوکمپ شد و مصدومیت‌های متعدد او را از میادین دور کرده و شایعاتی درباره فروش وی بر سر زبان‌ها افتاده است.

یوونتوس در کنار مذاکره با بارسلونا برای خرید آرتور ملو قصد دارد ستاره مصدوم آبی اناری ها را به صورت قرضی به ایتالیا آورد. بیشتر مذاکرات یوونتوس و بارسلونا بر سر انتقال آرتور و پیانیچ بوده ولی از روز گذشته سران تورینی اندیشه جدیدی در سر دارند.

با این حال، دمبله علاقه‌ای به ترک بارسا ندارد اما باید دید سران کاتالانی که از مصدومیت‌های این ستاره فرانسوی خسته شده‌اند، در نهایت چه تصمیمی درباره او خواهند گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала