Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مربی بارسا اطمینان داد؛ مسی آماده دیدار با مایورکا است

© REUTERS / Albert GeaLionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 کیکه ستین، سرمربی بارسا می‌گوید لیونل مسی ابرستاره تیمش در سلامت کامل به سر می‌برد و مشکل عضلات چهارسر او نگران‌کننده نیست.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «آ.اس»، کیکه ستین، سرمربی بارسا می‌گوید لیونل مسی ابرستاره تیمش در سلامت کامل به سر می‌برد و مشکل عضلات چهارسر او نگران‌کننده نیست.

کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ستین: بارسا تمامی بازی‌هایش را باید ببرد
 کیکه ستین سرمربی تیم فوتبال بارسلونا درباره حضور لیونل مسی مقابل مایورکا اظهار داشت:«او تنها کسی نیست که بعد از آغاز تمرینات دچار مصدومیت شده است و مسی برای مسابقه با مایورکا کاملا آماده خواهد بود. ما  بازی‌های زیادی را در پیش داریم و حضور این بازیکن در این بازی اهمیت زیادی برای ما دارد.»
سرمربی آبی‌اناری‌ها در ادامه گفت:«این فقط منحصر به مسی نیست. چند نفر دیگر از بازیکنان ما هم به دلیل آسیب‌دیدگی‌های جزئی تمرین نکردند. این اتفاقی است که برای خیلی از آنها افتاده. لئو یک کشیدگی جزئی داشته که خیلی مهم نیست. به نظر من او در آمادگی کامل به سر می‌برد و هیچ مشکلی نخواهد داشت.»

پس از آنکه باشگاه بارسلونا تایید کرد کاپیتانش لیونل مسی در آستانه شروع مجدد لالیگا در تاریخ 11 جون از ناحیه عضلات چهارسر دچار مصدومیت شده، مسی به صورت جداگانه تمرین کرد. بارسا و مسی در حالی برای بازگشت لالیگا آماده می‌شوند که درحالیکه یازده بازی به پایان فصل باقی مانده با اختلاف دو امتیاز نسبت به رئال صدرنشین هستند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала