غنی: رویداد آتش سوزی موتر اتباع افغانستان باید از طریق مراجع دیپلماتیک پی‌گیری شود

© @ARG1880 -FBغنی: رویداد آتش سوزی موتر اتباع افغانستان باید از طریق مراجع دیپلماتیک پی‌گیری شود
غنی: رویداد آتش سوزی موتر اتباع افغانستان باید از طریق مراجع دیپلماتیک پی‌گیری شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور غنی می گوید که رویداد آتش سوزی موترحامل اتباع افغانستان از طریق مراجع دیپلوماتیک دوکشور، باید پی‌گیری شود.

به گزارش اسپوتنیک، صدیق صدیقی، سخنگوی رئیس ریاست جمهوری در صفحه توییرتش نگاشته است که محمد اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان در آغاز نشست کابینه، از سرپرست وزارت امور خارجه، محمد حنیف اتمر به خاطر پی‌گیری دوام‌دار رویداد آتش سوزی موتر حامل شهروندان افغانستان در ایران، تشکری کرد.

سفیر افغانستان در ایران: راننده و باند قاچاق انسان پدیدآورنده رخداد آتش سوزی موتر در یزد است + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
سفیر افغانستان در ایران: راننده و باند قاچاق انسان پدیدآورنده رخداد آتش سوزی موتر در یزد است + ویدیو

او می افزاید که رئیس جمهور همچنان تاثیرات عمیق خود را از وقوع این حادثه ابراز نموده، تاکید کرد که این رویدا به گونه‌ی جدی از طریق مراجع دیپلوماتیک دوکشور، باید پی‌گیری شود.

به اثر تیراندازی و آتش‌سوزی موتر حامل مهاجران افغان در منطقه مهریز شهر یزد ایران سه تن از آن‌ها جان باختند و ۸ تن دیگر زخم برداشتند.

ویدیوی از سوختن یک موتر و سرنشینان آن در شهر یزد ایران در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده که گفته می‌شود حامل مهاجران افغان بوده و توسط پولیس ایران هدف قرار گرفته است.
مسئولان امنیتی ایران گفته‌اند که موتر حامل این افراد پس از آن دچار حادثه شده است که از یک ایست بازرسی پولیس متواری شده بود. به ادعای آنان، این موتر بدون توجه به تیر هوایی پولیس با تایر پنچر هشت کیلومتر به مسیر خود ادامه داده که در نتیجه بر اثر داغ‌شدن رینگ‌ها آتش گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала