Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو ستاره کلیدی یونایتد آماده بازی در برابر تاتنهام

© AP PhotoManchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season
Manchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد تایید می‌کند که دو ستاره ارزشمند این تیم با از سرگیری رقابت‎‌های لیگ برتر، آماده حضور در میادین خواهند بود.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های لیگ برتر انگلستان، قرار است تا 9 روز دیگر از سرگرفته شود و منچستریونایتد، در نخستین دیدار به مصاف تاتنهام خواهد رفت.

پوگبا و لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
راشفورد و پوگبا آماده بازی هستند

این تیم که قبل از متوقف شدن رقابت‌ها با بازیکنانی چون فرناندز نتایج خوبی کسب کرده بود،  با از سرگیری رقابت‌ها بیشتر تقویت خواهد شد و سرمربی این تیم امیدوار است با حضور مجدد  راشفورد و پوگبا، سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند.

اوله گونارسولسشر سرمربی شیاطین سرخ، در گفت‌وگویی بازگشت هردو بازیکن را به میادین تایید کرد و مدعی شد که با تغییر قوانین فرصت استفاده از همه بازیکنان را خواهد داشت و بازگشت پوگبا و راشفورد به او کمک زیادی خواهد کرد.

او گفت:" اکنون قوانین تغییر کرده و می‌توانیم از پنج تعویض استفاده کنیم و 9 نفر را روی نیمکت بنشانیم. من فکر می کنم این بسیار مفید است زیرا بازیکنان، پس از مدت طولانی، به رقابت‌‌ها باز می‌گردند. ما نمی‌توانیم فقط یک بازیکن را شلاق بزنیم و به او بگوییم که باید در هر بازی و هر دقیقه در زمین بازی حضور داشته باشد زیرا ممکن است دورانی باشد که مجبور باشیم مرتباً از سیستم چرخشی استفاده کنیم".
او در ادامه افزود:" پوگبا و راشفورد مدت‌هاست بازی نکرده اند و حالا آماده اند تا در زمین بازی حضور یابند و به جای بازیکنانی چون اسکات مک‌تامینی بازی کنند. آن‌ها به تیم کمک زیادی به تیم خواهند کرد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала