Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدینیو: "60 روز در زندان خیلی طولانی گذشت "

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدینیو Рональдиньо посетил Краснодар
رونالدینیو Рональдиньо посетил Краснодар - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدینیو اسطوره بارسلونا که مدتی به خاطر پاسپورت جعلی در زندان به سر می‌برد در مورد روزهای حبس‌اش صبحت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدینیو از هتلی در پاراگوئه تازه‌ترین مصاحبه‌ای را با نشریه موندودیپورتیووی اسپانیا انجام داده است و در این مصاحبه در مورد روزهای زندان‌اش پرداخته است.

او پس از پرداخت وثیقه‌ای كه به وی اجازه داد در 8 اپریل از زندان خارج شود، در حال حاضر به همراه برادرش در بازداشت خانگی قرار دارد.

هر دو روز دوشنبه پس از اتهام ورود با گذرنامه‌های جعلی در فرودگاه بین المللی پایتخت پاراگوئه یک ماه بازداشت شدند، حالا او سکوتش را شکسته و در این مصاحبه کوتاه به موضوعات مختلفی پرداخته است.

شاعر فوتبال در مورد حمایت از بارسلونا و همکاران سابق‌اش گفت: "بارسلونا همیشه همراه من با محبت و احترام زیادی رفتار می‌کرد. همکاران سابق من (مانند پویول یا رونالدو) مرا به خوبی می‌شناسند و می‌دانند که آن زمان کار آسانی نبود. سخنان همکاران سابقم مهم بود و اینکه از من حمایت کردند تا هرچه سریعتر از این طوفان خارج شوم."

رونالدینیو در مورد اوضاع فعلی‌اش در هتل اظهار داشت: "آنها خیلی خوب با ما رفتار می‌کنند، ما آرام هستیم زیرا 60 روز در زندان خیلی طولانی سپری شد. ما ورزش می‌کنیم و یک سالن ورزشی داریم. افراد در خانه های‌شان باید تصور کنند که چه چیزی باید باشد مانند این که قادر به انجام کارهایی نیستند که عادت کرده‌اند و فکر می‌کنم این پس از این تجربه پیچیده برای همیشه با ما خواهد ماند."

او در باره همه گیری کرونا ویروس و بازگشت فوتبال تصریح نمود: "ما در حال زندگی همه‌گیر هستیم که باعث می‌شود در مورد فصل بعد فکر کنیم. نداشتن بازی برای مدت طولانی، تصور استادیوم‌های خالی و نداشتن آن انرژی که هواداران می‌دهند... ما قرار است با این عادت جدید سازگار شویم. مردم در خانه‌های خود باید تصور کنند که چه کاری باید باشد مانند عدم توانایی انجام کاری که شما به آن عادت کرده‌اید و فکر می‌کنم بعد از زندگی این تجربه پیچیده برای ما ماندگار خواهد شد."

لبخند او به عنوان پرچم: "همیشه آسان نبوده، اما من سعی کرده‌ام با انجام کارهایی که بیشتر انجام می‌دهم شادی را به ارمغان بیاورم: فوتبال بازی کن. من فقط وقتی غمگین بودم که نتوانستم مردم را خوشحال کنم، ناراحت بودم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала