Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیبالا: بد نیست اگر با مسی در بارسلونا هم‌بازی شوم

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا
دیبالا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم یوونتوس بازی کردن در بارسلونا را زیبا عنوان کرد اما به نظر می‌رسد که ترجیح می‌دهد قراردادش را تمدید کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت «گل»، پائولو دیبالا که قرارداد فعلی‌اش با یوونتوس تا پایان ماه جون2022 اعتبار دارد و هنوز مذاکرات برای تمدید قرارداد آغاز نشده است، از بازی برای تیم فوتبال بارسلونا در کنار لیونل مسی، فوق‌ستاره آرجنتینی آبی‌واناری‌ها و هموطن خود استقبال می‌کند. 

دیبالا - اسپوتنیک افغانستان
یوونتوس در یک قدمی تمدید قرارداد با پائولو دیبالا
این بازیکن آرجنتینی در گفت و گو با CNN درباره احتمال پوشیدن پیراهن بارسلونا گفته:«واقعیت این است که بارسلونا تیم بسیار بزرگی در دنیای فوتبال است و با حضور مسی، آن‌ها بزرگتر هم خواهند بود. پوشیدن پیراهن بارسلونا اتفاق خوبی خواهد بود اما یوونتوس هم باشگاه بسیار بزرگی است و تاریخ و پیشینه خوبی دارد. در حال حاضر هم بازیکنان بزرگی در تیم حضور دارند.»
ستاره آرجنتینی در ادامه گفت:«یوونتوس آنقدر بازیکن باکیفیت دارد که همین امروز می‌تواند دو تیم کامل روانه میدان کند. شانس بازی کردن با کسانی مثل بوفون و کریستیانو رونالدو هم که عالی است، آنها ستاره‌هایی هستند که این باشگاه را بزرگتر از همیشه کرده‌اند.»

دیبالای 26ساله فصل گذشته با شایعاتی مبنی بر جدا شدنش از یوونتوس روبرو بود. او در فصل جاری نمایش‌های خوبی با پیراهن یووه داشت و به نظر می‌رسید شایعات درباره جدایی‌اش به پایان رسیده است. دیبالا تا سال 2022 با یووه قرارداد دارد و گفته می‌شود در شرف تمدید قراردادش با این تیم است. به همین خاطر، صحبتهای اخیر او جنجالی شده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала