Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گران‌ترین‌های لاماسیا؛ اینجا هم مسی صدرنشین است

© REUTERS / Albert GeaИгрок "Барселоны" Лионель Месси празднует третий забитый гол в матче с "Леганесом"
Игрок Барселоны Лионель Месси празднует третий забитый гол в матче с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اکامدمی معروف باشگاه بارسلونا ستاره‌های زیادی را به جامعه فوتبال تحویل داده که برخی از آنها جزو گران‌ترین بازیکنان این رشته ورزشی هم هستند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «اسپورت اسپانیا»، در رده‌بندی گران‌قیمت‌ترین بازیکنان محصول آکادمی لاماسیا، لیونل مسی کاپیتان حال حاضر کاتالان‌ها با ارزشی معادل 112 میلیون یورو در صدر قرار دارد و پس از ایکاردی هم تیاگو آلکانتارا با ارزشی 48 میلیون یورو در جایگاه سوم است.

دیبالا - اسپوتنیک افغانستان
دیبالا: بد نیست اگر با مسی در بارسلونا هم‌بازی شوم

از 10 بازیکن گران‌قیمت آکادمی باشگاه بارسلونا که هنوز شاغل هستند، تنها نیمی از آن‌ها در این تیم حضور دارند. از جمله بازیکنان پرورش یافته در آکادمی لاماسیا که به تازگی جابجا شده، مائورو ایکاردی مهاجم آرجنتینی است که دو هفته پیش قرارداد قرضی‌اش با پاری‌سن‌‌جرمن در ازای پرداخت حدود 60 میلیون یورو به اینتر، قطعی شد.

بر اساس آمار‌های مندرج در سایت ترانسفرمارکت، با این قرارداد مهاجم سابق سامپدوریا به دومین بازیکن شاغل گران‌قیمت محصول آکادمی لاماسیا در فوتبال حال حاضر جهان تبدیل شد. آکادمی لاماسیا به عنوان یکی از معروف‌ترین و کارآمدترین آموزشگاه‌های فوتبال در سراسر دنیا شناخته می‌شود و بازیکنانی از آن خارج شده‌اند که هر کدام به یکی از بهترین‌های پست خود تبدیل شده‌اند.

گل سرسبد آن‌ها لیونل مسی، ژاوی هرناندس و آندرس اینیستا بوده‌اند، اما این آکادمی ستاره‌های دیگری را هم به دنیای فوتبال تحویل داده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала