Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بدخواهان رونالدو حسود اند

© Sputnik / Nina Zotina /  مراجعه به بانک تصاویر Португальец Криштиану Роналду в матче между Португалией и Испанией на стадионе Фишт в Сочи, Россия, 2018 год
Португальец Криштиану Роналду в матче между Португалией и Испанией на стадионе Фишт в Сочи, Россия, 2018 год - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوستینیا، هافبک سابق تیم ملی پرتگال به تمجید از رونالدو پرداخته و میگوید تنها کسانی که حسود هستند، کریستیانو رونالدو را دوست ندارند.

به گزارش اسپوتنیک، کوستینیا، هافبک سابق تیم ملی پرتگال و باشگاه های پورتو، اتلتیکو مادرید و آتالانتا در مصاحبه ای با وب‌سایت گل به ستایش از کریستیانو رونالدو، اسطوره فوتبال کشورش پرداخت. کوستینیا که در یورو 2004 و جام جهانی 2006 با رونالدو هم تیمی بود، بدخواهان این ستاره یوونتوس را حسود دانست.

"از همان اول مشخص بود که کریستیانو رونالدو می خواهد به بهترین بازیکن دنیا تبدیل شود. رونالدو شگفت انگیز بود و با تمام توانش تمرین می کرد. رونالدو به بازیکنان مسن و باتجربه تر احترام می گذاشت و برای رشد بیشتر خودش از آن ها سوالات زیادی می پرسید. کم کم رونالدو توانست جایگاهش در تیم ملی پرتگال را به دست آورد و پرتغال هم توانست از شخصیت و قدرت رهبری او سود ببرد. رونالدو از سر الکس فرگوسن هم چیزهای زیادی یاد گرفت و حضور در منچستریونایتد او را خیلی بهتر کرد. غیرممکن است رونالدو را دوست نداشته باشید مگر این که انسانی حسود باشید. رونالدو انسانی متواضع است و بابت دستاوردهایی که تا به امروز کسب کرده برایش خوشحالم. به عنوان یک پرتغالی به رونالدو افتخار می کنم." 

اواخر دوران فوتبال کوستینیا با دوران شکوفایی کریستیانو رونالدو همزمان بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала