Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار می‌خواهد برگردد ولی بارسا پول ندارد

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار شدیدا دوست دارد به نیوکمپ برگردد اما او به دنبال راه چاره‌ای برای بازگشت است.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار دوست دارد تا به بارسلونا برگردد و مانند تابستان گذشته می‌خواهد راه چاره پیدا کند. با این وجود به نظر نمی‌رسد بارسا فرصتی برای انجام چنین عملیاتی داشته باشد.

موندو دپورتیوو منبع خبری نزدیک به بارسا مدعی شده که نیمار اخیراً بمب را با نزدیکترین هم تیمی‌هایش در PSG به زمین انداخته و گفته: "کاملاً می‌خواهم به بارسا برگردم." در حالی‌که پدرش در اپریل گذشته فاش کرد پسرش در پاریس خوشحال است اما او همیشه مورد توجه بارسا بوده، در شرایطی که مشکلات مالی زیادی (از زمان شروع همه گیری کروناویروس منجر به توقف مسابقات شده) وجود دارد. درهمین حال بارسلونا روی پرونده لاوتارو مارتینز هم متمرکز است.

 

نیمار حداقل تابستان امسال قادر به بازگشت به بارسا نخواهد بود

گیلم بالاگا روزنامه نگار اسپورت در ستون هفتگی خود "از گیلم بپرسید" استفاده کرد تا از عملکرد جذاب اما غیرممکن سود ببرد. مسلماً نیمار مانند تابستان گذشته همیشه آرزوی برگشت به نیوکمپ و بارسا را ​​داشته است. با این حال PSG  قصد ندارد با این باشگاه برای انتقال ستاره خود مذاکره نماید. مبادله بازیکنان باعث قهرمانی تیم فرانسوی نمی‌شود که عثمان دمبله را به عنوان یک ارز معتبر در برابر برزیلی نبیند. این عمل به سادگی امکان پذیر نخواهد بود زیرا بارسلونا منابع لازم برای پرداخت مبلغ مد نظر PSG را ندارد. بنابراین نیمار مجبور است درد و رنج ماندن را تحمل کند کسی که تا جون 2022 قراردادش مدار اعتبار است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала