Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گودیسون پارک برای میزبانی دربی مرسی‌ساید تأیید شد

© AP Photo / Peter Byrne/PAدربی مرسی ساید Tempers flare between Everton's Mason Holgate, left, and Liverpool's Roberto Firmino during the English FA Cup Third Round soccer match between Liverpool and Everton at Anfield in Liverpool, England, Friday, Jan. 5, 2018
دربی مرسی ساید Tempers flare between Everton's Mason Holgate, left, and Liverpool's Roberto Firmino during the English FA Cup Third Round soccer match between Liverpool and Everton at Anfield in Liverpool, England, Friday, Jan. 5, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با وجود درخواست رییس پولیس شهر لیورپول اما قرار است بازی دربی مرسی‌ساید در گودیسون پارک انجام خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم اورتون و لیورپول با وجود این‌که رئیس پولیس خواستار برگزاری دربی مرسی ساید در مکان بی طرف شد ولی به اساس تأیید گروه مشاوران ایمنی شورای شهر، قرار است این دربی در زمان و مکان از قبل تعین شده‌اش انجام شود.

معاون پولیس مارك رابرتز گفت كه نیروهای محلی درخواست كرده بودند به دلیل ترس از سلامت عمومی به خاطر کرونا ویروس این دیدار در مکان بی طرف بازی شود اما پس از بحث و گفتگوهای این هفته تصمیم گرفته شد که این مسابقه طبق برنامه ریزی قبلی در گودیسون پارک برگزار شود و این احتمال وجود دارد که دو طرف به جای آن باید 200 مایل به ساوتهمپتون سفر کنند.

در همین حال به لیورپول نیز چراغ سبز نشان داده شده تا تمام بازی‌های خانگی خود را در آنفیلد انجام دهد به این معنی که آنها می‌توانند عنوان قهرمانی خود را در خانه جشن بگیرند.

گروه مشاوره ایمنی شورای شهر که توصیه اصلی را ارائه می‌داد قرار بود روز دوشنبه تشکیل جلسه دهند اما اعضا تا روز جمعه گذشته اسناد مربوطه را دریافت نکردند و به همین ترتیب زمان بیشتری برای کسب مطالب خود اختصاص داده اند.

اسپورت میل مدعی‌ست که اورتون دلسرد بود تا بتواند بازی‌ 21 جون را برگزار کند که در آن رقیبش لیورپول می‌تواند بعد از پیروزی عنوان قهرمانی‌اش در صورت شکست خوردن منچسترسیتی برابر آرسنال بدست آورد.

ومبلی، ورزشگاه تاتنهام هاتسپور و استادیوم کینگ پاور نیز در صورت نیاز به بازی در جای دیگر به عنوان مکان‌های احتمالی ذکر شده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала