Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جشن پیروزی پورتو با حضور هوادران + ویدیو

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Матч "Краснодар" - "Порту"
Футбол. Лига чемпионов. Матч Краснодар - Порту - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هواداران پورتو دیشب بازی تیم شان را توانستند از پشت بام ساختمان مجاور ورزشگاه تماشا کنند.

به گزارش اسپوتنیک، دیشب تیم فوتبال پورتوی پرتگال در لیگ برتر این کشور برابر ماریتیمو وارد مستطیل سبز شد و در نهایت با یک گل به برتری رسید اما نکته عجیب بازی حضور تماشاگران در یک ساختمان برای تماشای آن بود.

هواداران این تیم نمی‌خواستند که به خاطر همه‌گیری کرونا ویروس بازی تیم محبوب شان را از دست بدهند و در حالی‌که بازی چشت درهای بسته برگزار شده بود، گروهی از هواداران "هاردکور" یک ساختمان مجاور را به هم زدند تا نگاهی اجمالی به این دیدار داشته باشند.

آنها توسط کمره‌های تلویزیونی گرفته شدند در حالی‌که رقص، آواز خواندن می‌کردند و حتی شعله‌های دود سرخ روی پشت بام به محض تماشای پیروزی 1-0 پورتو پخش شد زیرا تیم شان برای کسب جام قهرمانی گام مهم دیگری را برداشت.

به نظر می‌رسد که طرفداران در یکی از ساختمان‌های بلند مجاور ورزشگاه دراگائو قرار گرفته بودند، طراحی هوایی که دارای فضای بین غرفه‌ها و سقف است امکان نمای منظره را برای شان فراهم می‌کرد.

این مجموعه از هواداران از فُرصت استفاده کردند و در پایان شب سه امتیاز مهم را جشن گرفتند زیرا پورتو بالاتر از رقیب‌اش (بنفیکا) در صدر جدول حرکت کرد.

خسوس مانوئل تنها گل بازی را در دقیقه ششم به ثمر رساند و پورتو با وجود کارت سرخ "الکس تایلز" به پیروزی یک گله رسیدند.

گفتنی است که مانند بقیه لیگ‌های اروپایی مسابقات لیگ برتر پرتگال در استادیوم‌های خالی در حالی انجام می‌شود که مقررات بهداشتی دقیقی برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس مدنظر گرفته شده است.

این هفته لیگ پس از توقف تقریباً سه ماهه با رقابت جذاب پورتو و بنفیکا بر سر قهرمانی آغاز شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала