Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دربی سویا ثبت تاریخ فوتبال جهان می‌شود

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال سویا Футбол. Лига чемпионов. Матч "Спартак" - "Севилья"
تیم فوتبال سویا Футбол. Лига чемпионов. Матч Спартак - Севилья - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم فوتبال سویا نخستین دیدار لالیگا پس از دوران کرونا را یک بازی تاریخی عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یولین لوپتگی سرمربی باشگاه سویا پیش از دیدار تیمش برابر بتیس در نشست خبری حضور پیدا کرد. بامداد جمعه فوتبال در لالیگا با دربی شهر سویل و بین تیم‌های سویا و رئال بتیس رسما آغاز خواهد شد.

Barselonanın hücumçusu Lionel Messi və Madrid Realının müdafiəçisi Serxio Ramos - اسپوتنیک افغانستان
شور و هیجان در فوتبال اسپانیا؛ لالیگا از امشب باز می‌گردد!
لوپتگی در کنفرانس پیش از بازی مقابل بتیس گفت:«دربی شهر سویا تاریخی خواهد شد. این دیدار اولین بازی رسمی پس از کرونا است و ما باید خودمان نسبت به شرایط سازگار سازیم. این بازی با دربی سویا و جدال مقابل رئال بتیس اهمیتی بیشتر پیدا کرده است. این دیدار انعکاس مهمی را بازتاب خواهد داد. ما باید در شرایطی سخت با متفاوت سازی لباس‌ها تمرین کنیم. مهم این است که می‌توانیم و قادر به تمرین کردن هستیم.»

تیم‌ها پس مهیا شدن آغاز فوتبال در شرایط سخت و برنامه‌ای فشرده باید به برگزاری مسابقات بپردازند. پروتکل‌های بهداشتی اسپانیا به این شکل است که تمام تیم و بازیکنان باید هر هفته چند بار تست کرونا بدهند. به دلیل شیوع ویروس کرونا، فوتبال 3 ماه مجبور به تعطیلی شد تا اوضاع در کشورها به ثبات برسد و پروتکل‌های بهداشتی وضع شود.

سویا در جدول لالیگا با 47 امتیاز پس از رئال مادرید 56 و بارسلونا 58 در رده سوم قرار گرفته است. حالا اسپانیا پس از آلمان به دومین لیگ معتبر اروپا نام خواهد گرفت که فوتبال را آغاز می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала